helaas weer ongi op naar ronde 9

A

Anoniem

Guest
hoi moeiden ik ben net ongi geworden  maar aan de ene kant teleurgesteld en aan de andere kant wel een beetje blij omdat ik sinds ik met de pil gestopt ben in oktober 2005 een hele onregelmatige cyclus heb gehad en sinds april gaat het een beetje 41 dagen en mei 31 dagen en juni ook 31 dagen en nu juli 25 dagen. is dat niet wat kort 25 dagen? heb ik dan wel een eisprong gehad? hopelijk kan iemand me helpen? en nu op naar de volgende ronde misschien dan wel raak??? allemaal heel veel succes met zwanger worden groetjes miranda

jaja want als je geen eisprong hebt gehad wordt je ook niet ongi

Ha meis, wat rot hè!! niet de moed verliezen hè!!!! ik heb ook dikwijls op het punt gestaan, om dat te doen!!! hou je taai!!! dikke knuffel, Em

dankjewel emmie voor je lieve berichtje!!!!!!!!!!!!!!!!!  en ik zal zeker de moed niet laten zakken maar was wel ff teleurgesteld gisteren maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen he!!!!!!!!!!!!!!!! zou toch een mooi huwelijkscadeau zijn hoor als ik zwanger zou raken want ik ga nl 12 augustus trouwen!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda en hoe is het nu met jou emmie?

Hey Miranda,

Wat rot voor je zeg!!   Maar wel positief dat je nod steeds korter wordt!!!
Gewoon afwachten hoe vervelend dat ook is, maar ook voor jouw komt er een mooi wondertje!!!
En alvast veel plezier met de voorbereiding van je huwelijk en een fijne bruiloft!!!

Liefs Sandy

dankjewel sandy voor je lieve berichtje!!!!!!!!!! en idd positief dat ik mijn nod korter wordt en ik zal de moed ook niet laten zakken!!!!!!!!!!!! ik ga door en dat wondertje komt er!!!!!!!!!!! en bij jou ook!!!!!!!! hoe gaat het nu met je? en ik geniet nu idd van alle voorbereidingen van ons huwelijk nog ff en dan is het zover spannend!!!!!!!!!! ik duim ook voor jou meid! dikke knuffel miranda

Terug
Bovenaan