Helaas weer op de NOD lijst, en Kaa? hoe is het bij jou

A

Anoniem

Guest
Iedereen die geduimt heeft bedankt, maar het heeft niet geholpen deze ronde. Had gister nog hoop , maar die is vandaag weer voorbij. Heb vanacht geen oog dicht gedaan zo'n buikpijn en ja hoor daar kwamen ze massaal weer aan.

Dus weer nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dus voor mij graag weer een plaatsje op de NOD lijst leeuwtje(22) 11-4 ronde 9
Zag dat er achter mijn naam 23 staat maar is 22 heb ik zelf verkeerd doorgegeven denk ik.

alvast bedankt groetjes leeuwtje

Ha Leeuwtje,
Jammer zeg dat het deze maand ook weer niet gelukt is!
Maar voor de volgende ronde hebben we extra veel kansen...
De lente komt eraan! Heerlijk.
Succes, en we duimen weer verder...
Groetjes J

Hé Leeuwtje,

Wat een vervelend bericht zeg....gadver...écht niet leuk hé....ben vanmorgen meteen komen kijken hoe het met je was.....helaas géén leuk bericht dus!!!!!!!!!!
Hoe voel je je nu? Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en dat je toch de moed erin houdt voor de volgende ronde hoe moeilijk dat nu misschien ook lijkt!!!!!
Bij mij is er nog niks te zien maar  ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat ze wel komen, waarom weet ik niet.....een voorgevoel denk ik...ondanks al mijn "nette" cyclussen van 28 dagen...maarja, ik heb één keer een uitschieter gehad van drie dagen overtijd  dus dat kan nu ook zo zijn natuurlijk dus wacht sowieso af tot zondagmorgen.....als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen, ben nu nog veel te bang dat de test negatief is en dan maak ik me weer zorgen over mijn cyclus, dat die helemaal in de war is..dus probeer me vandaag maar weer te concentreren op mijn werk en dan wachten we wel af!

Heel veel sterkte meis met je ongi, ik blijf hopen voor je hoor

Liefs Kaa

Terug
Bovenaan