Helaas weer opnieuw beginnen

Mijn vermoedens werden vanochtend weer eens bevestigd. Kwam niet als verrassing maar is toch weer vreselijk balen. Naar gyn gebeld voor verdere stappen en kan pas over 3 weken terecht, dat schiet weer lekker op. Deze maand geen clomid meer en geen pregnyl. Twijfels genoeg want hoever wil ik eigenlijk gaan. Vorige week nog overtuigd dat ik echt alles geprobeerd wil hebben, maar weet niet of ik dat wel aan kan. (zal wel de chagerijnige bui van de ongi zijn) Aan de andere kant hebben we even een tijdje rust. geen gezeur met hormonen waar ik vreselijke hoofdpijn van krijg.

Hebben jullie ook dat je jezelf op zo'n ochtend ontzettend zielig vindt? Duurt bij mij niet lang maar kan dan echt even denken dat het mij allemaal niet gegund is.

Wat een begrijpelijke gevoelens,
denk dat iedereen hier weet wat je voelt.
Dat neemt niet weg dat het gewoon weer onwijs balen is.
Dus baal nog eventjes,en daarna er weer tegen aan!
groetjes Fleur

Hoi Supertje,

De waarom vraag is de ergste die er bestaat, want er komt in dit soort gevallen nooit antwoord op. Terwijl het juist zo zou kunnen helpen.
Hou je haaks meis.

liefs Ano

Hey supertje,

Die vervelende ongi en die vreselijke waarom vraag waar we nooit antwoord op krijgen. Balen dat je pas over 3 weken naar gyn kan.
Hou je haaks en ik leef met je mee.

liefs Ano

Heel herkenbaar.
Ik zie het soms ook niet meer zitten en denk dan ook moet ik hier wel mee doorgaan.
Kan ik niet gewoon met het ''normale''leven doorgaan.

Terug
Bovenaan