helaas weer terug na bbz

A

Anoniem

Guest
hi,

ik werd na een jaar eindelijk zwanger, begin april maar helaas was het buitenbaarmoederlijk. we dachten eerst dat het een miskraam was, maar mijn hcg bleef stijgen.
ik ben afgelopen vrijdag met spoed geopereerd, er zat heel veel bloed in mijn buik. dit heb ik ook wel gevoeld want ik liep al 2 weken met pijn. in overleg met de gyn. wilde we het afwachten omdat het eitje ook zelf los kon komen uit mijn eileider.
helaas is dit niet gebeurd en moet ik nu een eileider missen. ik heb vorig jaar een acute blindedarmontsteking gehad en hierdoor zat het littekenweefsel verkleeft met mijn eileider. mijn andere eileider is prima in orde, hebben ze meteen even nagekeken.
ik voel me eigenlijk best goed, misschien komen de tranen nog...
de lapo... viel me erg mee, 3 kleine gaatjes in mijn buik en ben niet ziek geweest van de narcose. gelukkig mocht ik de volgende dag al naar huis.
ben heel benieuwd of ik weer snel zwanger zal raken want dit blijft natuurlijk onze grote wens...

voorlopig klets ik weer mee...

groetjes Ruby

Hoi Ruby,

Jeetje wat een heftig verhaal! Ik had natuurlijk gehoopt je hier niet terug te zien maar helaas.
Ik wil je veel sterkte wensen met de verwerking, gelukkig dat je je redelijk voelt nu.

Liefs Astrid

Wat vervelend zeg. Had je eindelijk goed nieuws, is dat ook weer voorbij.

Ik wil je in iedergeval veel sterkte wensen de komende tijd en neem er de tijd voor. Hopelijk wordt je snel weer zwanger en dat dan alles goed is.

Veel lieve groetjes

Nicole

Hoi Ruby

Mijn verhaal lijkt veel op dat van jou. In maart was ik eindelijk na bijna twee jaar zwanger, ik heb er niet lang van mogen genieten want kreeg giga buikpijn bleek ook een bbz te zijn. Ze moesten gelijk een eileider weg halen. Ik ben afgelopen vrijdag terug geweest voor nacontrole en de gyn zegt dat je met een eileider nog zo'n 70 % kans heb om spontaan zwanger te worden.

Het liefst zou ik willen dat er iets gebeurd. Iui bijv maar volpig gewoon de natuur zijn gang laten gaan gggrrrrrrr

Op zich gaat het nu weer prima met me maar toch blijf ik het moeilijk vinden al die zwangere buikjes die je ziet.

Ik hoop dat het met jou ook gauw weer beter gaat     !!!!!

Groetjes Denise

Poeh  Ruby, wat een heftig verhaal..

Heel veel sterkte de komende tijd, rust lekker uit. Laat je lekker verwennen!

Liefs, Saar

hoi,

ik weet heel goed hoe je je voelt! ik heb een missed abortion gehad en drie dagen daarna een curretage  (na een anderhalf jaar eindelijk zwanger te zijn) en 5 weken daarna een bbz! alsof de grond onder je voeten wordt weggeslagen...

ik moet ook een eileider missen en ben ook erg onzeker over de toekomst, al zeggen de artsen dat je met een eileider prima zwanger kunt worden heb ik daar mijn twijvels nog wel eens over. ik wou ook het liefst  dat ze ons zouden helpen en het gelijk in mijn baarmoeder zouden plaatsten. dan ben ik er in ieder geval zeker van dat het niet nog een x gebeurt want daar ben ik erg bang voor.

krijg jij ook direkt een echo mocht je weer zwanger blijken, om te kijken of het nu wel goed zit?

wij hadden eigenlijk besloten om nu even te stoppen,   maar het kriebelt enorm! stiekem hoop ik toch snel weer zwanger te worden.

liefs sassie

Terug
Bovenaan