helaas weer terug

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik ben al een hele tijd weg van dit forum, en zie ook helemaal geen bekenden meer van juli 2006.
Ik ben toen zwanger geraakt, maar helaas ben ik begin november bevallen van een dode baby.

Dus nu proberen wij weer zwanger te raken, ben nu dus in rond 1 voor ons tweede kindje.

gr Santje

Jeetje wat erg!!!
Hopelijk gaat het nu beter!
Heel veel succes!!!

Groetjes Annemarieke

Het lijkt me heel moeilijk, dus ik wel jullie samen heel veel klus suc6 wensen. Ik heb het kippenvel overal staan, ik vind het echt heel rot voor je. Liefs Lientje

hoi sandra,

is inderdaad vreselijk als je dat overkomt.
ik heb dit een paar jaar geleden meegemaakt bij een vriendin.
zij heeft nu inmiddels twee heel gezonde kotertjes.
veel succes met zwanger worden.

groetjes kwinty.

Hoi Sandra,

Wat erg voor je, maarja dat zullen woorden zijn die je maar al te vaak hebt gehoord de afgelopen tijd.
Ik hoop dat jullie snel weer zwanger worden en straks kunnen genieten van een gezonde baby. Hou je taai.

Groeten ikke79

hoi sandra,

wat een vreselijk verhaal zeg.
ik hoop dat je (misschien wel heel snel) komende zwangerschap beter af mag lopen.

sterkt met het verwerken en veel klusplezier gewenst!
Carina

Hoi Meiden,

Ook ik ben weer terug bij af. Vorig jaar rond deze tijd zwanger geraakt, volmaakte zwangerschap gehad alleen een nachtmerrie als einde. 24 Oktober ben ik na een zwangerschap van 42 weken bevallen van onze zoon, helaas is hij drie dagen ervoor gestopt met leven. Oorzaak: domme pech, de koek was op. Hij was kerngezond. Ondanks ons vreselijk en groot verdriet zijn we weer aan het dromen over een volgende zwangerschap.

Ik hoop dat het voor iedereen op dit forum weggelegd is en dat we snel kunnen doorschuiven naar een ander forum.

Succes!!!

Marlise.

Hoi meiden,

Wat vreselijk te lezen dat jullie dit hebben moeten meemaken. Ik dacht dat dit niet zo veel voorkwam, maar helaas is mijn naaste collega dit ook gebeurt afgelopen 30 december. Haar placenta was losgelaten. Ik vind het echt dapper dat jullie na zo'n korte tijd er zo over praten en weer willen proberen. Dit geeft mij hoop (ook voor mijn collega) voor alle mama's die zwanger willen worden.

Heel veel geluk gewenst!

Liefs, Nathalie

Terug
Bovenaan