Helaas weer terug

Hoi meiden,

Helaas heb ik ook slecht nieuws. Afgelopen zaterdag begon ik te vloeien, grote schrik, tranen en angst. Maandag konden we komen voor een echo en helaas bleek de nachtmerry waar te zijn. IK BEN NIET MEER ZWANGER.

Dinsdag moest ik om 8.oouur in het ziekenhuis zijn voor curettage (de 2de keer) en om 3uur mocht ik weer naar huis. Verdoofd door het verdriet en angst wat er in de toekomst komen gaat. Hoevaak gaat dit nog voorkomen, kunnen we wel kinderen krijgen? Zoveel vragen zoveel angst. En we hebben besloten het even op een laag pitje te zetten we hebben de schrik goed te pakken.

Weer veel verdriet hoe komen we hier weer doorheen. Het zal zijn tijd wel weer nodig hebben.

Ik kan dus weer op de lijst.
Bibi 29jaar cur 19/10 en 18/1 bezig sinds april 04.

Liefs Bibi

Neeeee Bibi?????

Ik dacht echt dat het zo goed ging. Waarom nu, meis ik vind het zo erg voor je!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen.

Ik wil jou en je mannetje heel erg veel sterkte wensen de komende tijd en wij zijn er voor je hoor, echt!!!!

Een hele dikke knuffel (((((((BIBI)))))))

Po

Jemig Bibi, jij hier ook weer terug. Wat erg zeg, laatst zo blij om te lezen dat je het had gezien op de echo(toch?)
Nou meid heel veel sterkte, de tweede x mepte er bij mij emotioneel veel heftiger in dan de eerste keer. De eerste keer denk je nog echt gewoon pech hebben en de volgende keer beter, maar als het je direct weer overkomt ligt dat anders.
Nou meid heel veel sterkte en zullen we voor 3 x scheepsrecht gaan. Ik heb tijdelijk een pauze ingelast maar wel actief op forum maar wij gaan er even niet voor.
Meid nogmaals sterkte met je verdriet en hopen dat wij je hierbij kunnen helpen.
Liefs Biate

Bibi,
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...vind het heel erg voor je! Ik hoop dat je veel steun hebt aan je man en ik sluit me bij de rest aan: wij zijn er ook voor je! Heel veel sterkte!!!
Veel liefs van Anna

Lieve Bibi,

Wat onwijs rot voor je meid.
Ik had echt gehoopt je hier niet meer terug te zien met deze boodschap. Ik heb er gewoon kippevel van zo rot vind ik dit voor je. Ik wil jouw en je partner heel veel sterkte wensen en ik hoop dat we de pijn voor je kunnen verzachten door er voor je te zijn.

Knuffel,

Corina

Lieve Bibi,

Ik heb niet veel aan te vullen, aan wat hierboven allemaal staat geschreven.

Ik vind het echt verschrikkelijk voor je.
En namens deze weg wil ik je dan ook heeeeel veel sterkte wensen.

Liefs Pascalle

Terug
Bovenaan