Helaas weer terug..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet me helaas weer hier melden. Ik zag mijn naam nog staan in het nod lijstje.. 3/10 had ik een positieve test in handen.. Dolblij.. Zwanger van ons tweede kindje... Maar helaas vorige week woensdag was er geen hartactiviteit te zien bij de echo.. Geen leven.. Ik heb medicijnen gekregen en gelukkig kwam het snel op gang..

Nu 1,5 week later gaat het alweer een stuk beter met me/ons.. We gaan verder.. We weten dat we zwanger kunnen worden en willen nog steeds dolgraag een tweede kindje..

X

Oh wat verschrikkelijk voor jullie!
Dat zal een grote teleurstrlling zijn geweest.
Veel sterkte gewenst.

Groetjes Tamara

Wat een afschuwelijk nieuws Laurie!!! Hopelijk kunnne jullie het een plaatsje geven. Veel sterkte!

Bedankt meiden.. Helaas bleek ik nog niet schoon te zijn. Maandag na hevige bloedingen opgenomen in het Zh en gistermiddag gecuretteerd. Nu herstellen thuis... We moeten nu zes weken rust houden en kunnen pas in januari verder...

Sorry voor de late reactie Laurie (inloggen lukte niet). Ik heb veel aan je moeten denken... Wat ontzettend klote! En wat naar dat zo'n beroerde gebeurtenis ook nog een staartje heeft gekregen. Hoe voel je je na de curretage? Heel veel sterkte met herstellen meis, zowel fysiek als mentaal.

Xxx

Terug
Bovenaan