Helaas weer verplaatsen naar zwanger worden:(

hoi damens,

Ik mag me helaas weer verplaatsen naar zwanger worden. 24okt kreeg ik een echo waar op te zien was dat het hartje niet meer klopte van onze kleine baby:( wat ons hart gelijk brak. Voelde me zo zwanger de kwalen alles, en totaal geen gevoel dat het mis zat of bloed verlies. Ik zat er ff helemaal door heen. Volgende dag mocht ik gelijk naar de gynecoloog om te bespreken en zeker vast te stellen dat het babytje overleden is. Helaas bevestigde ze dit. Er werd gelijk gevraagt wat ik wou. Afwachten, via pillen of oparatief weg halen. Ik koos voor het laaste omdat ik totaal geen behoefte had om de extra pijn te krijgen en ff niet meer aan kon. Ik ben donderdag geholpen onder volledige narcose om onze kleine babytje weg te halen. Ze gaan gelukkig nu onderzoeken wat mogelijk de oorzaak kan wezen waar door ik 2x achter elkaar een miskraam heb gehad. Het kan ook gewoon de natuur wezen natuurlijk maar misschein ook wat anders. Ik ben blij dat ze het gaan onderzoeken dan weten wij ook wat meer. Ik ben nu bezig met me herstel en verdriet en het een plaatsje kunnen geven wat soms ook zeer moeilijk is. Je wilt door gaan maar je blijft der aan denken van paar weken terug dol gelukkig en nu dood ongelukkig om onze kleine.. Ik wou jullie dit even laten weten en wens jullie een gezonde zwangerschap toe.

Liefs Priscilla
 
Hey, wist niet of ik zou moeten reageren of niet maar doe t tog. Als eerste wil ik zeggen dat k het heel erg vind en ook dat j gewoon niet moet opgeven. Ik heb zelf ook 2 mk binnen 2 jaar gehad en was er kapot van. Ik weet dat iedereen anders is maar na mijn 2de ben ik ook gaan onderzoeken en kreeg te horen dat er nks aan de hand was, 4 maanden later waren we weer zwanger. Wat ik probeer te zeggen is dat het goed komt, niet opgeven. veel succes en sterkte verder.
 
Heel veel sterkte meid! Wat ontzettend naar :-(
Ga het rustig verwerken, mijn vroedvrouw zei in februari tegen mij 'voor je het weet zitten we hier te bespreken hoe je wilt bevallen', het komt vast allemaal uiteindelijk wel goed :)

Liefs
 
god ik breek in tranen uit als ik je verhaal lees, gecondoleerd ik vind het echt naar voor je, kan mij niet voorstellen hoe moeilijk het is :( ik weet niet hoeveel weken je ondertussen was maar maakt toch niet veel uit van het moment dat je het hartje ziet kloppen hecht je je toch zo aan het idee dat er een wonder in je buikje zit, ik wens je alle sterkte toe om er doorheen te komen, en ik hoop echt dat ik je een keertje terug zie op forum met het bericht dat je opnieuw zwanger bent, laat het nu maar even rusten gun je lichaam en je emoties de tijd

Liefs xxxx
 
he meis, dit is echt klote, ik hoop dat er wat uit de test komt, en neem ff je tijd geestelijk als lichamelijk rust, das heel belangrijk om je lichaam teherstellen zeker naar 2 miskramen.

sterket ermee liefs
 
Het is ontzettend verdrietig. Ik herken mezelf helaas enorm in je verhaal. Nu ben ik opnieuw zwanger geworden na een half jaar en dit gaat goed. Ben nu 26 weken....sterkte...........

Liefs
 
Ik ken het gevoel. ik heb er 4 gehad waarvan 2 x een curretage. Nu ben ik 22 weken zwanger en gaat t super. Hier was t pure pech, geen afwijkingen gevonden (gelukkig) dus ja ik weet hoe je je voelt.


Hoop dat t snel anders wordt voor je.

 
Terug
Bovenaan