Helaas weer

A

Anoniem

Guest
en weer hebben de rode duivels van mij gewonnen van ronde 8. ik ga door naar ronde 9. dus zit mijn maar weer op de volgende lijst en dan maar weer duimen dat ik NIET op 7 november OND word. ik ben nu alweer 1 jaar en 3 maanden verder waarvan ik in januari een miskraam hebt gehad van ons eerste helaas het mocht niet verder baren. nu zit ik alweer van al die tijd mee tetellen en nu ook nog steeds niet dat ik opnieuw zwanger bent enz. ik ben 7 oktober weer ongesteld geworden. als mijn ongesteldheid nu weer weg is dan moet ik de verloskundige terug bellen want ik laat mijn eens even onder zoeken of er wat aan de hand is bij mijn want ik ben het nu wel weer zat enz. want ik hoor nu van anderen dat het wel bij mijn nu lang duurd dat ik weer opnieuw zwanger wild worden maar tot heden nu nog steeds niks. ik hoor dan van anderen is er iets met jouw zal je je nu eens na laten kijken enz. bij deze volgende week zal ik eens hier en daar naar toe bellen want ik wil het nu ook weleens weten wat er aan de hand is. nou dames jullie horen het verder nog allemaal van mij.
iedereen de groetjes van brenda (36)

Hoi. Ik heb in februari een miskraam gehad en ben ook nog steeds niet zwanger. Je hoort en leest ook vaak dat je verhoogd vruchtbaar bent na een miskraam.....nou niks van gemerkt. Wat balen als het dan zo lang duurt!!! Veel succes toegewenst met het zoeken naar hulp van een arts die je gaat helpen. XXX

Terug
Bovenaan