helaas ze kwamen vandaag toch!!!!

A

Anoniem

Guest
HOI HOI

En ja hoor vandaag twee dagen na NOD toch eindelijk gearriveerd de duiveltjes!!!!
Nou ja niet getreurd ( beetje misschien) op naar de volgende ronde!!! En hopen dat hier wellicht gescoord wordt. Moet je trouwens vanaf vandaag weer opnieuw beginnen met tellen ivm eisprongetje??? Heb ook geen flauw idee wanneer die van mij plaats vind voel hem niet iig.
Om op jullie vraag terug te komen nee heb niet al een kindje helaas.
Ik was in een vorige relatie 4 jaar geleden zwanger geraakt door de pil heen ja dat lezen jullie goed door de pil heen. Een klein wonder kan je het noemen echter vriend( lees rot jongen) was er niet zo blij mee en zijn eerste reactie was dan ook ik wil het niet.
Nou om een heel lang verhaal ietsje korter te maken. Ik wilde het wel maar enerzijds mijn vriendje  ook niet kwijt hoewel ik toen eigenlijk al wist dat het niet meer ging lukken.
Na heel veel denken huilen en praten toen toch maar besloten het weg te laten halen.Erg moeilijk en erg verdrietig geweest nu eindelijk er wel vrede mee kunnen vinden maar dat nooit meer!!!! Gelukkig nu een geweldig vriendje die heel graag kindjes wil met me en ik nu heel anders in deze zwangerschap ga staan. Vind het heel erg spannend en was altijd erg bang dat het niet meer zou lukken na de abortus bang dat ze iets stuk gemaakt zouden hebben. Stom he?!!
Vandaar ook al mijn vragen over eisprong e.d want ben nooit bewust bezig geweest zwanger te worden en qua planning nog al een leek.
Dus enig advies over wanneer ik het beste naar de praxis kan gaan erg welkom!!!
Jullie hebben trouwens dankzij mijn duivels wel appeltaart vanavond.hihi
Nee ben niet zo'n bakfreak als het lijkt alleen als ik niet lekker in mijn vel zit kan ik lekker verstand op nul zetten zeg maar.
Nou suc6 weer iedereen en we gaan er maar weer voor!!!

liefs nathalie

Jeetje Nath, wat een verhaal zeg!! Wat moet dat moeilijk voor je zijn geweest. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een ander zoiets aandoet. Hoop maar voor je dat alles nog wel goed is, en dat je snel zwanger bent. Maar blijkbaar ben je behoorlijk vruchtbaar dus heb goeie hoop voor je hoor.....

Vond je het niet vervelend dat we er zo naar vroegen? Anders sorry, maar ben nou eenmaal heel nieuwsgierig.   Wel lekker trouwens dat je cyclus gelijk lekker loopt. Hopen dat dat zo blijft dan hoef je je daar geen zorgen om te maken......

Trouwens, je moet idd nu gaan tellen hoor. Dag een van je ongi is de eerste dag van je nieuwe cyclus. En ook (theoretisch hoor) de eerste dag van je , mogelijke, zwangerschap.

Hee meis, eet smakelijk, hahaha, bewaar weer een stukje voor me, ik spreek je weer.
Liefs Annet

Hoi Nathalie,

Ik voel met je mee.....
Nu ruim 9 jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt. Het was toen wel mijn eigen beslissing, maar meer omdat ik net enorme ruzie had met mijn ouders, niet meer thuis woonde, en net studeerde.  In de  relatie met toenmalige vriend zat ook geen toekomst, al hielden we wel veel van elkaar.
Ook is het toen door de pil heen gegaan (wij zijn dus die 0,1% van de bijsluiter!!).
Voor jou vind ik het des te erger dat je door die tijd alleen hebt moeten heengaan.
Eigenlijk denk ik er de laatste tijd des te meer aan. Omdat je er nu voor gaat, er klaar voor bent en ook denkt ´er had een kind van mij kunnen rondlopen ´.
Ik ben ook heel erg bang dat er van binnen iets beschadigd is. Geestelijk heb ik t er ook wel moeilijk mee (gehad), en in die zin is er ook iets beschadigd, maar ook lichamelijk heb ik de angst nog. En dan zijn mijn kansen nu verkeken.
Dit is pas ronde 4 voor ons, dus het kan nog alle kanten opgaan.

Sorry dat ik zo ´n verhaal neer zet, ik wil je helemaal niet neerslachtig maken.  
Eigenlijk wilde ik alleen maar gezellig een stukkie appeltaart komen eten!
Ik hoop in ieder geval dat het deze keer wel naar wens gaat voor jou, en dat je snel zwanger mag worden. Fijn dat je nu zo ´n lieve vriend hebt! Heel veel geluk in ieder geval samen!

Groetjes,
Aimee

Terug
Bovenaan