helaas, ze zijn er!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Helaas helaas, ik ben vannacht ongi geworden. Mijn gevoel was toch niet goed, nu achteraf twijfelde ik ook eigenlijk te veel. Ik weet in elk geval wel hoe mijn cyclus nu loopt. Want er zaten precies 27 dagen tussen vandaag en de 1ste dag van mijn menstruatie voordat ik de spiraal liet verwijderen. Die keer vlak daarna zal dus daarmee te maken hebben gehad.
Ik vind het wel heel jammer, maar het was toch ook wel erg knap geweest als het meteen de 1ste ronde bingo was. Op naar de volgende ronde.

Damens, ik hoop dat er bij jullie rond wel veel zwanger zijn geraakt, vooral degene die al een tijd bezig zijn.

Mijn nieuwe nod wordt nu 28 mei. (of 1 of 2 dagen eerder, schijnbaar is mijn cyclus 27 dagen).

groetjes,
Kirsten

Hoi,

Toch balen..alhoewel je echt wel weet dat het te mooi om waar te zijn is meteen de 1 ronde raak..toch is het stiekem even balen..gelukkig wordt het mooi weer het weekend en kan je lekker een borreltje drinken als je nog feest gaat vieren morgen.
Ik moet vandaag ongi worden..tot nu toe nog niets..maar ik heb al 2 dagen ongi buikpijn dus mijn gevoel zegt eigenlijk ook dat het niet zo is..nog maar even afwachten..

issabel

Terug
Bovenaan