helaas

Hallo allemaal,

Helaas, gisteren ben ik ongi geworden. Ik was er al bang voor. Deze keer was m'n cyclus 36 dagen. Gisteren echt een ongelofelijke k** dag gehad. behalve dat ik ongi ben geworden zat letterlijk alles tegen. Maar we hebben de dag weer overleeft en vandaag ziet alles er alweer een stuk zonniger uit (behalve buiten dan, die zon wil nog niet erg deze week).
Al met al gaan we met frisse moed de volgende ronde in. Voor ons is het ronde 5. Ik ga beginnen met tempen om toch maar eens te kijken wanneer ik m'n eisprong heb. Ik denk hem te voelen, maar begin er nu toch aan te twijfelen of het wel m'n ei is wat ik voel iedere cyclus.
Voor de meiden die op hun NOD zitten te wachten duim ik dat jullie een mooi paascadeautje krijgen! De meiden die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd! Ga er van genieten!!!! En de anderen, succes met klussen, nieuwe ronden nieuwe kansen!!!

Veel liefs,

Visje

hoi visje,

bedankt voor je felicitatie. jammer dat jij om dezelfde tijd dat ik een leuk bericht typ, een rot bericht typt!

jouw tijd komt ook nog wel hoor meis.
op naar de volgende ronde.
succes!

Hoi visje,

Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt dan gister! Wat een klote-zooi dan he,,,als je ongi na 36 dagen toch weer opduikt.

Ik heb ook van die lange cyclessen, gemiddeld zo`n 41 dagen. Ik ben deze afgelopen periode ook begonnen met tempen en dit geeft zeker een beter beeld van je cycles, want mijn temp ging pas op dag 29 omhoog, dus ik wist dat ik daarvoor nog nergens op hoefde te rekenen al deed ik het evengoed wel een beetje hoor! Je gaat dan denken misschien is die thermometer niet helemaal betrouwbaar of wat dan ook.

Ook temp ik niet iedere dag op hetzelfde tijdstip i.v.m verschillende werktijden, maar wel steeds direct na het ontwaken en voordat ik mijn bed uitstap.

19 April moet ik voor het eerst na de gyn i.v.m met die lange onregelmatige cyclessen..dus ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden!

Suc6 verder

Liefs moi xxx

ik ga nu mijn tiende ronde in en ben ook begonnen met tempen.Heb via babybrabbel nu ook ovulatietesten besteld. volgende maand denk ik naar de ha.ik hoop dat het deze maand wel raak is.ik zal duimen voor je.
gr katja

Terug
Bovenaan