Helaas

Ik wil even kwijt dat mijn test negatief was!

Jammer en even goed balen. Maar mijn ongi is er nog niet en we gaan zaterdag weer een test doen. Misschien heb ik toch nog te vroeg getest!

Mijn dag is verpest en heb een rot humeur!

XX Bibi

Echt balen!
Laat het toe dat je even een baal moment mag hebben maar probeer jezelf daarna ook weer op te krikken.
Verwen jezelf, even de stad in of met iemand iets drinken. Je zinnen verzetten.

Je hebt natuurlijk nog steeds geen zekerheid dus het kan nog!

Succes,
Lief Eef

Balen zeg! Ik weet hoe je je voelt, heb gisteren ook een test gedaan en was negatief...had zo'n voorgevoel. Nu wacht ik maar weer af, net als jij. Het kan nog wel, want je bent nog niet ongi geworden...wel spannend he.
Nou succes met wachten en ik hoop dat de test zaterdag POSITIEF is!
Liefs Esther

Lieve Bibi, je hoeft pas aan de volgende ronde te beginnen als je ongi wordt hoor! Tot die tijd is er nog hoop dat je te vroeg was met testen!
Evengoed wel balen hè je wilt natuurlijk meteen een positieve test, ik denk aan je hoor!
Sterkte, el

hoi hoi het kan inderdaad dat je de test te vroeg gedaan hebt ik hoor het zo vaak dat vrouwen te vroeg testen ik duim voor je veel sucses zaterdag en mocht het niet zo wezen houd de moed erin gr manuela

Hoi Bibi,

Echt zwaar klote joh!!! Misschien is je cyles toch nog niet zo regelmatig ben ik bang...of hopelijk te vroeg getest!!

Ik moest vanmorgen meteen aan je denken hoor!! echt spannend

Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan