Helaas!!

Hallo Allemaal,

Ik heb vanmorgen weer getest. Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik ben niet zwanger. Heel stiekem ging ik er al van uit!! He bah! Ik vind het ect niet leuk. Ik ben ook nog niet ongi. Ik ben nu van mijn langste cyclus uitgegaan, en dan ben ik dus nu 6 dagen overtijd. Dit is de tweede test al. En beide zijn ze negatief. Ik dacht dat ik me erop voorbereid had dat dit kon gebeuren, maar het is toch een klap in mijn gezicht. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Maar niet dus. Ik heb me nu wel voorgenomen om niet meer tegen mensen te vertellen dat ik overtijd ben. Ik merk dat ik me wel een beetje gek heb laten maken door een vriendin van mij. Ze bedoelt het goed hoor, maar je wordt er zo onzeker van. Maar goed kop op! Nieuwe rondes, nieuwe kansen.
En hoe gaat het met Sabrina??? AL gestest?? Ik hoop dat jij met beter nieuws komt!! Ik duim nog voor je!!

Liefs Vanessa
 
Het kan zijn dat het HCG in je lijf nog niet hoog genoeg is om te testen. Schijnt zo te zijn dat het HCG bij sommige vrouwen pas na een paar weken te meten is met een thuistest.

Zolang je nog niet ongesteld bent...
 
Hallo,

Ik heb geen positief bericht ik ben weer ongi geworden. Ik ben ook heel erg teleurgesteld en mijn vriend ook want normaal ben ik altijd stipt op tijd en nu niet. Stiekem gingen wij er ook al vanuit dat ik zwanger zou zijn maar helaas. Ik hoop dat jij een beter bericht hebt.

Veel liefs en ik zal duimen.
 
Terug
Bovenaan