helaas...

nou je ziet het al...
HELAAS snik sniik ben dus ongi geworden en dat na 31 dagen terwijl ik een hele lange cyclus heb (44 dgen)
zou het nou eindelijk eens normaal worden?
Had ik moeten weten dan hadden we veel eerder moeten klussen hahahhahahah.
Het is jammer dat je niet eerder kan weten wanneer je ongi moet worden.
weet je dat ik hier enorm van baal.
Mijn vriendin is zwanger 9 weken mijn andere vriendin is bevallen
en nog iemand anders in de kennissen kring is 5 maanden zwanger ik kan wel janken.
maar ja ik weet dat ik niet de enigste ben in dit forum.
Hopelijk wordt mijn cyclus normaal ipv 44 dagen te wachten of ik wel ongi wordt.
liefs koetje25
 
Als je echt wil weten wanneer je ongi wordt is dat door je temperatuur bij te houden. Normaal gesproken wordt je 14 dagen na je eisprong ongi.

Succes!!!

Liefs Tatjana
 
Wat balen, en je had nog wel zulke goede hoop! Temperaturen is miscchien nu wel wat voor jou. Dan weet je in ieder geval wanneer je eisprong geweest is. Ik heb de laatste maand een lijstje bijgehouden met alle verschijnselen die me opvielen (slijm, pijntjes, maar ook wanneer we geklust hadden).
Succes in de volgende ronde en voor nu: ga je maar lekker te buiten aan allerlei ongezonde dingen...
Kiki
 
je bent zeker niet de enigste hoor ik ben in oktober gestopt met de pil ben 2 maanden geleden zwanger geweest en is helaas op een miskraam uitgelopen ik was toen 6 weken en nu ben ik weer zwanger geworden en hoop dat het nu wel goed verloopt ik duim voor je
 
Terug
Bovenaan