helaas

Hoi hoi dames,

nou vanochtend dus toch nog maar een keer getest. Zit inmiddels op een cyclus van 45 dagen sinds de vorige keer ongi. Vanochtend weer een cb testje er tegen aan gegooid aangezien ik vorige keren 's middags had getest, maar weer een vette min. En ben dus nog steeds niet ongi..........

Ga volgende week maar eens naar de dokter misschien iets met clomid doen aangezien ik van die gek lange cyclussen heb. Maar vind het nu ff niet leuk meer :-(

Wordt ook een beetje gek met die onzekerheid wanneer komt dat rode leger nou eens langs en zolang die niet komt de gedachte 'zou het toch?????'

Nou ja sterkte iedereen
 
Hoi Amsterdammned.

Jeetje wat een onzekerheid zeg! Wat balen dat je test negatief was. Ja dan mag het rode leger ook wel komen he anders wordt die spanning ondraaglijk. Tis misschien wel een idee om ff langs de ha te gaan. Kan toch weer wat duidelijkheid geven. In ieder geval veel succes als je gaat en ik zal duimen dat het rode leger snel ten strijde gaat :)).

Liefs Mutsie
 
he amsterdamned!

shit zeg! nog steeds niet!! en geen positieve test en geen ongi!!!
volgens mij is de ha een goede optie nu, misschien dat er wat voor je gedaan kan worden zodat je in de toekomst wat beter weet wanneer je een eisprong hebt of ongi "moet" worden!

heel veel succes!
xx kimpansee
 
Hoi Mutsie,

Heb je al steeds zo'n lange cyclus. Ik had het de vorige keer ook en werd uiteindelijk op dag 47 ongi. Ik kan me voorstellen dat je naar de HA wilt, als het bij mij langer weg bleef mocht ik ook naar hem toe en als ik deze maand weer zo'n lange cyclus heb ga ik gewoon.

Hoop voor jou dat je nu snel je ongi gaat krijgen want dit is niks.

Laat je het weten als je bij de HA bent geweest?
 
Terug
Bovenaan