helaas..

Vandaag zijn de rode duivels gekomen, balen!! Alweer niet gelukt, ik wordt er gek van! We gaan nu ronde 11 alweer in. Ik had nu weer een cyclus van 25 dagen, hetzelfde als de maand ervoor. In het begin zat ik tussen de 28 en de 30 dagen. Ik ga er nu maar vanuit dat de volgende cyclus ook 25 dagen is. Dus ik wil me zelf(helaas) weer toevoegen op het lijstje:
6 augustus: Marielle, 29 jaar, 11e ronde. Ik wil deze maand ovulatietesten gaan gebruiken. Weet iemand op welke dag ik het beste kan beginnen? Thks
Marielle
 
Bij de bijsluiter van je ovulatietesten staat als t goed is een hele duidelijke beschrijving en een tabel waarin je kan aflezen wanneer je mag beginnen met testen! Heel veel suc6!
 
Hoi Marielle,

Jammer voor je zeg. Zou ik echt doen, die ovulatietesten als ik jou was. Geeft veel duidelijkheid. Ik gebruik die van Clearblue. Die vind ik erg duidelijk. Ik zit zelf ook in ronde 11 en heb al een aantal keer ovulatietesten gebruikt. Hopelijk geven ze bij jou sneller resultaat! Heel veel succes!
 
Toen ik een cyclus had van 27-30 had ik mijn eisprong rond dag 17. Maar aangezien de laatste 2 maanden mijn cyclus 25 geworden is weet ik niet helemaal zeker wanneer mijn eisprong is. Ik gok tussen dag 13 en 15?
gr
Marielle
 
Terug
Bovenaan