Helaas

Lieve meiden,

Hier ben ik dan al en niet met goed nieuws !!!! K*T K*T K*T !!!! Ik had het zo gehoopt !!!! Ik ben nu verdrietig. Omdat het langer uitbleef had ik toch goede hoop. Het was maar een beetje beige gelig slijm maar dat zegt genoeg denk ik. Ik ga nu slapen, morgenmiddag kom ik nog wel even. Ik ga nu lekker tegen mijn mannetje aanliggen.

Knuffie van een teleurgestelde Biaggi

sterkte,en kruip maar even lekker terug bij je mannetje. en kop op he het lukt ons vast wel een keer.liefs van chantal(ik wil straks gaan testen,maar ben ook zo bang voor teleurstelling)

wat vervelend voor je zeg,ik zou ook echt gaan denken dat ik dan zwanger zou zijn,kan me voorstellen dat je baalt,kop op wij komen vanzelf wel een keer an de beurt gr mnauela

Ja vervelend he, ik ken het gevoel:
denken dat je zwanger bent, negatieve test, toch nog hoop blijven houden dat je te vroeg hebt getest, en dan toch na een paar dagen ongi worden. Als je dan toch ongi moet worden dan maar op tijd, dat scheelt een hoop stres.

Ik hoop voor je dat het de volgende maand toch raak zal zijn. Klus ze de komende maand en sterkte!

Knuf Ivy

He Biaggi, balen zeg voor je! Hopen dat het snel doorzet en je ook snel weer aan de slag kunt (ik snap dat dat makkelijk gezegd is hoor).

STERKTE!!!!!

Liefs Po

Terug
Bovenaan