Helaas......

A

Anoniem

Guest
Hey Nance, Pop en allen andere dames,

Weer zwaar teleurgesteld... Ik voelde het gisteren al: buikkrampen en mijn welbekende hoofdpijn kwam opzetten.
Toch nog steeds de hoop: misschien voelt zwangerschap ook wel zo, maar dat is natuurlijk jezelf voor de gek houden...
Vanmorgen naar het toilet en ja hoor: ongesteld. En wel twee dagen te vroeg! Even een traan moeten laten, want het is toch elke keer weer een verschrikkelijke teleurstelling.
Ik had zoveel klachten en toch... je lichaam kan dus echt een loopje met je nemen!
We gaan nu door naar ronde 6. Mijn nieuwe NOD is op 1 oktober. Mag dat weer op de volgende lijst?

Alle zwangeren: echt van harte!!!

De rest: veel succes!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,
Herken het gevoel! Ontzettend klote, die teleleurstelling is elke keer zo groot!
Misschien wordt 1 Oktober JOUW dag!
Liefs Anne

Jeetje, jammer zeg. Ik had het echt gehoopt voor je. Maar ga je nu van een kortere cylus uit de komende maand? Bij mij was ik de afgelopen keer ook een dag eerder ongesteld.
Nou, het beste. En ik weet eigenlijk niets meer te vertellen.
Liefs Nance

Dag Ginger,

O, wat herkenbaar! Ik ben er zo ook al meerdere malen ingestonken... Dan voel je eerst van alles, en vlak voor je NOD die hoofdpijn... Ik heb een collega die dan steeds zegt: dat had ik ook, en toen bleek ik toch zwanger! En dan krijg ik weer hoop... Maar het is zoals je zegt: je weet het zelf eigenlijk al. Het is inderdaad een zware teleurstelling, elke keer weer.

Nou meis, ik hoop dat je er weer een beetje overheen raakt. Veel sterkte!

Inge

Allemaal enorm bedankt voor jullie medeleven.. Het is al weer een beetje gezakt.

We gaan gewoon weer door met de volgende (6e) ronde en hopen op meer succes.

Aan jullie: veel succes de komende tijd en hopelijk met meer succes!

Veel liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan