Helaas!

A

Anoniem

Guest
Ik voelde het eigenlijk al aankomen en vanmorgen was het weer zover, precies op de dag af: de rode duivels!!!!
Weer een ronde voorbij, zonder enig resultaat...we gaan nu naar ronde 7, hopelijk hebben we wat meer geluk.
Over een maand moet ik weer naar mijn gyn. (voor mijn andere probleempje) en dan vraag ik wanneer mijn man in aanmerking komt voor een sperma-analyse. Want eerlijk is eerlijk: ook ik begin een beetje twijfelen of het wel voor ons is weggelegd.
ik weet het: het is "pas" ronde 7,maar toch. Ik ben perfect regelmatig ongi, de inwendige echo gaf niets bijzonders aan en we hebben geen ronde laten liggen wat betreft klussen....
Maar goed, voel me nu gewoon even rot, dat zal morgen wel weer beter gaan....
Heel veel liefs en aan alle andere die zitten te wachten: succes!

Ginger

Hey Ginger,

Ah, sneu voor je..
Wat ontzettend teleurstellend iedere keer weer hé?!
Rotgevoel hé meid?!

Ikzelf ben afgelopen maandag ongi geworden en wij gaan nu naar ronde 12.

En ik zou het gewoon vragen als ik jullie was over de sperma-analyse.
Hebben wij ook gedaan en dat is wel fijn hoor, dan weet je in ieder geval meer.

Bij ons is bij allebei alles in orde, sperma van mijn man is boven het gemiddelde en bij mij is ook alles dik in orde. Je vraagt jezelf dan steeds af waar het dan toch aan ligt dat je nog niet zwanger bent.. Elke keer klussen op de juiste dag, ik gebruik ovulatietesten, dus de dag kan dan zeker niet missen, dus ja, waar ligt het aan??

Nou moeten we deze maand tijdens de ovulatie weer terug en dan gaan ze kijken of ze zaadcellen wel door het slijm bij mij heen kunnen zwemmen, dus dat wordt weer spannend..hebben ze hun zwemdiploma's?? :)

Dus als ik jullie was zou ik het gewoon aan de gyn. vragen van de sperma- analyse, ook al is het "pas" ronde 7, zoals je zegt, jullie kinderwens is groot en dat is het belangrijkste. Dan telt elke ronde..je wacht op het mooiste wonder en daar heb je alles voor over..

Ik duim voor je..

Veel liefs,

Chantal

hoi hoi,het kan aan meerder dingen liggen,als je bijv gestresst bent,of problemen heb,of er toch te veel mee bezig zijn,dat heeft allemaal invloed,op het zwanger worden,maar meid kop op,ik zit nu in ronde 9 en ik vraag het me soms ook af,nu moet ik zeggen dat het ons niet mee zat,man 2x geopereerd waardoor we niet konden,het komt echt wel geef het de tijd,ik weet het is moeilijk sucses

Balen balen balen!!! Ook ik heb dit zelfde probleem. Het is enorm frusterend, maar we moeten hoop houden!!
Sterkte meid!

Liefs Ilona

he gin

Erg he dat wachten iedere keer.........
Bij ons os ook alles in orde.....heel erg goed zelfs..........waarom dan niet he.......
Wij zijn nu in ronde 10.....Vandaag weer een echo gehad en mn eisprong is geweest......maandag ook echo gehad en een eitje stond op springen. Ze hebben toen wat slijm weggehaal en IK HEB ZE ZIEN ZWEMMEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ook dat was dus prima in orde,

afwachtren maar weer.............
woensdag moet ik weer terug om te gaan bespreken hoe we verder gaan......

sterkte he meid

xxx sanne

Terug
Bovenaan