helaas

A

Anoniem

Guest
Hey Pop, Belinda en alle andere!

Ben net weer ongi geworden... Ik voelde het al aan komen en was er dus enigszins op voorbereid, maar het valt toch weer tegen!!!
Wat een K*tzooi is het toch, elke keer die teleurstelling!
Morgen gaat mijn man naar de HA voor een verwijzing naar de uroloog voor een zaadonderzoek. Dit op advies van mijn gyn. Ben benieuwd wat daar uitkomt....

Maar goed, ondertussen blijven we gewoon klussen en hopen we op het beste!

Ik kan weer op de lijst met mijn nieuwe NOD:

Ginger (28), ronde 8, NOD: 24 november

Aan jullie en de rest veel succes en hopelijk is het jullie wel gelukt deze maand!!!!
Laat je wat van je horen?

Een teleurgestelde Ginger

Hoi Ginger,
Tja, ook al ben je er een beetje op voorbereid, het valt volgens mij altijd even zwaar (tegen). Gelukkig wel op de NOD en niet overtijd, om even wat postitiefs te schrijven.
Veel succes morgen en op het instellen dat je weer een maandje verder gaat.
Gr Tanja

He Tanja!

Bedankt voor je reactie....gelukkig is mijn NOD altijd op de 27e dag, gelukkig maar...geen stress van overtijd zijn.

Heb dat een keer gehad: ik was 7 dagen overtijd, dacht echt dat ik zwanger was.
Dan is dit inderdaad beter! Bedankt voor het lichtpuntje!

Knuffel,

Ginger

Hallo Belinda,

Balen weer he die ongi,blijft vervelend elke keer maar weer!

Succes met het onderzoek van je man hopelijk is dat goed en dan maar weer aan de klus, overal succes mee hou de moed erin!

groetjes: Chili

HI Ginger,

Ik had net het verhaaltje van Belinda gelezen en sorry, zet ik haar naam er neer terwijl ik jou bedoel ik ben denk ik te moe!!! sorry groetjes Chili

Hoi Ginger,

Wat is dat balen he?! Ik weet precies hoe je je voelt, heb het ook iedere keer dat ik weer ongi wordt. Nou kom maar even rustig bij en op naar het klusmoment.

Liefs Belinda

He Ginger,

Wat jammer, weer zo'n teleurstelling.
Ik ken het gevoel helaas, maar al te goed. Al heb je soms het gevoel dat het waarschijnlijk toch niets is, valt het toch altijd tegen. Ik leef met je mee !!!!!

Maar wel fijn dat er in ieder geval wat aktie gaat komen, op het gebied van onderzoeken.

Bij mij begint de spanning ook weer te stijgen. Ik heb nog niet echt het gevoel dat het raak zou kunnen zijn, maar probeer dat ook zoveel mogelijk uit te schakelen, want ik maak mezelf gek...... Dus we gaan het allemaal meemaken volgende week. Ik weet ook eigenlijk niet precies meer wanneer mij NOD is, omdat ik normaal 27 dagen heb en de laatste keer 30.

Maar goed we zien wel, hoop wel stiekem dat we niet meer naar de gyn hoeven, natuurlijk.

Liefs Pop
en dat je toch met je vent een fijn gezellig in lief weekend samen kan hebben....

He Ginger,
Wat ontzettend kl*te zeg!
Blijft een enorme teleurstelling!
Misschien is de 8e keer scheepsrecht in jou geval!
Zal duimen!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan