HELAAS !!!

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal,

Helaas kan ik jullie melden dat ik vanmorgen ongi ben geworden, heb net lekker een flink potje staan janken met mijn moeder (die leeft zo met ons mee!)
Mijn vriend en ik hebben dus ook besloten maar eens te gaan beginnen met temperaturen en ovulatiestesten.

We gaan dus door naar ronde 12, ga straks even mijn NOD berekenen.
Iedereen bedankt voor jullie steun en medeleven.

Liefs Belinda

Belinda, wat jammer nou.
sterkte met de volgende ronde

Hoi Belinda,

Wat vervelend voor je ! Zorg maar goed voor jezelf en ga lekker iets doen wat je leuk vind. Beetje verwennen, goed voor je laten zorgen mag best !
Succes met de omschakeling, en hou je taai ! Groetjes Tanja

Hoi Belinda,

Wat een rotbericht. Ik had het jullie zo gegund. Sterkte voor jullie. Laat het maar snel raak zijn.

Liefs Kee

Belinda,

Kan me voorstellen dat je een potje hebt lopen janken...tis ook een hele teleurstelling natuurlijk, vooral omdat het deze keer er écht op leek dat het gelukt was!

Sterkte....

Blijf duimen voor jullie!

Groetjes Kaa

heel veel sterkte de komende ronde.succes met het tempen en met de ovutests.hopen dat het zn vruchten afwerpt.weet hoe je je volet meis,kop op,jullie geluk komt ook snel genoeg,echt waar

liefs nathalie

Hoi hoi,wat vervelend zeg!!!ik gun het je ook zo,ik had een maand of 2 ook echt het idee dat ik zwanger was,en werd ongi,heb ook erg lopen huilen,meid het komt echt wel sucses met je volgende ronde he!!probeer positief te blijven gr manuela

Hoi Belinda,

Ik heb vandaag al een paar keer op het forum gekeken of je alweer een berichtje had achtergelaten. Wat jammer zeg, alles leek er toch echt op! Succes met de volgende ronde.

Groet Janine

Terug
Bovenaan