helaas

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Helaas weer niet gelukt :-(
Mijn NOD was 22-12 en 's avonds werd ik weer keurig op tijd ongesteld.
Ik baal als een stekker!!!!!!
Word hier erg moedeloos van...

Nieuwe NOD 18 januari, ronde 10

Groetjes en iedereen fijne dagen toegewenst.

Ginger (28)

lieve Ginger,

Ben een beetje laat hier op het forum heb de afgelopen kerstdagen hier niet gekeken en lees nu pas je berichtje echt balen weer zeg voor je dat het weer niks is geworden begrijp goed dat je er moedeloos van wordt ik sluit me erbij aan !

sterkte maar weer en op naar het nieuwe jaar hopelijk met meer geluk op babygebied!!

hou de moed erin!

tot snel weer liefs: Chili xx

Hoi Ginger,

Ronde 10... dat is echt zo'n breekpunt, hè, dat er nu 2 cijfers staan. Zo lijkt het nog langer. Net als ronde 12, dan ben je een jaar bezig. Een jáár! Ik zit nu in ronde 11, dus voel compleet met je mee.

Zet 'm op weer en ook van mij een vruchtbaar jaar gewenst!

Liefs, Inge

He Ginger,
Allereerst sorry voor de late reactie, heb met de feestdagen gewoon gewerkt en niet meer gelezen hier.
Wat ontzettend balen zeg! Weet precies hoe je je voelt! Tot overmaat van ramp vertelde een van mijn beste vriendinnen op 2e kerstdag dat ze zwanger was, per ongeluk, was nog niet de planning (voor zover je het kunt plannen) Maar 18 januari wordt misschien wel jou dag! Ik ga op nieuwjaarsdag voor iedereen hier een kaarsje aanmaken. (heb ik van mijn moeder steekt ook overal kaarsjes voor aan) Dus 2005 wordt ons jaar!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan