Helaas!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve dames,

Had ik vanmorgen nog goede moed... Zijn helaas net de rode duivels gearriveerd! Wat voel ik me rot, want ik voelde me zo raar! Het was ook pas ronde 1, maar ik heb me nog nooit zo raar gevoeld!

Nu had ik een vraagje: Waar kan je een maansteen kopen en welke kleur moet je dan nemen?? Ik geloof dat er hier een aantal meiden zijn die zo'n steen hebben.

De andere meiden die in spanning zitten te wachten wens ik heel erg veel succes!! En ik duim voor jullie allemaal!

Liefs,
Lelie

Hoi hoi...het is niet zo raar dat het in ronde 1 nog niet gelukt is....je lichaam heeft de tijd nodig,om weer op gang te komen zeg maar!!!ik zou niet weten waar je zo een maansteen kan kopen,ik heb er geen een.

sucses!!!

hopelijk heb je volgende maand meer geluk.

gr manuela

Hoi Lelie,

Wat jammer dat het niet gelukt is deze maand. Stiekum hoop je toch dat het bij jou in 1 x raak is hè?
Kop op hoor !

Maansteen is een natriumkaliveldspaat met een parelmoerachtige glans. De kleur kan variëren van zilverwit met een blauwachtige weerschijn tot roodachtige beige, geelgroen, of zwart, maar elke maansteen heeft altijd die prachtige parelmoerachtige glans. De kleur die je kiest maakt niet uit, wat je zelf mooi vind zou ik zeggen.
Je kunt ze kopen in new age winkeltjes of op internet. Pepe heeft al een paar keer het site adres in een berichtje gezet. Zelf heb ik maansteen gezet in een ring gekocht, gewoon bij een wat alternatief sieradenwinkeltje.

Suc6!

hey meid, wat jammer. Volgende keer meer succes. Ik duim alvast.

www.newage-online.nl Kosten incl verzenden 8,95 euro. Ze zijn de kleur van rookglas, maar dat zie je op de site ook. Kijk onder edelstenen. Het schijnt dat ze ook te koop zijn bij "de tuinen". Maar die zitten niet dichtbij bij ons. Jammer dat je ongi bent. Maar wie weet helpt de steen ook bij jouw! Succes!
Groetjes, Kat

Haai Lelie

Zwaar K***e zeg!!
Mijn NOD is as zaterdag. Nog steeds niks gezien. Maandag had ik ontzettend last van krampen. De daaropvolgende dagen niet. Had al goede hoop. Maar nu heb ik vandaag wel erg veel buikpijn. Denk dat ik ook gewoon ongi ga worden.. Ik laat het nog wel weten..

Hopelijk de volgende keer beter, toch?!
Kracht van positief denken!

Liefs Tamara

Jammer voor je. :(
Op naar de volgende ronde!
Succes!

groetjes van Nicky

Terug
Bovenaan