helaas....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Helaas...hier weer duivels na 2 dagen overtijd te zijn geweest! Begin een beetje moedeloos te worden op het moment. Nieuwe nod is 5 maart, ronde 9.
Liefs Anne

$^*$$$#@%&^*(&)( Brrrrrrrrrr wat is dat toch vervelend he? Ik snap je moedeloosheid hoor. Ik zit nu zelf in ronde 6 en soms kan er ineens een vlaag van vreugde door me heen dringen als ik eraan denk dat ik ooit zwanger mag raken en een kleintje op de wereld zet. Vooral als je programma's als de bevalling en de kraamafdeling ziet!
Maar zo'n moment duurt maar een paar seconden bij mij. Daarna krijgt de angst meteen de overhand en ben ik als de dood dat ik NOOIT zwanger zal worden.
Mmmm word er ook gek van.
Suc-6 en hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Liefs Yvette

Hoi Anne,

Shit! Des te moeilijker als je overtijd bent hè? Je hoopt er stiekum toch op dat deze keer ....

Probeer de moed niet op te geven, meid. Neem ff tijd voor jezelf en bedenk ... volgende maand een nieuwe kans !

Zeker na 2 dagen overtijd ga je toch een beetje hopen. Balen dat je het dan toch word! Ben het ook op dit moment. Ga maar door voor ronde 3. Zie het wel. Gaat echt wel een keer lukken bij ons allemaal! Helaas weet je alleen niet hoe lang het gaat duren. (mijn eerste keer 11 rondes!) Ik blijf voor je duimen!
Succes! Kat.

Hej Anne
Wat klote voor jou. Weer al die spanning en hoop voor niets geweest.... Maar jouw beurt komt ook hoor, hopelijk heel gauw.

Neem effe een paar baaldagen... kan ook opluchten...

Veel sterkte
Groeten, Lea

Wat erg voor je. Dacht deze keer ook dat het prijs was, overtijd. Mijn nieuwe nod is 6 maart en zit ook in ronde 9. Laten we hopen dat het deze keer wel lukt. Trouwens bij mijn dochter was ronde 8 of 9 raak. Suc6 Natje

hoi Anne, wat een rot bericht weer zeg zeker omdat je ook overtijd was echt balen.

Ik hoop zo dat je volgende maand meer geluk hebt, nu maar weer een paar dagen balen en probeer er toch de moed in te houden hoor hoe moeilijk het ook is!!!

liefs; Chili

Terug
Bovenaan