Helaas

A

Anoniem

Guest
Ook  ik heb me weten in te logen, het heeft even geduurd maar uiteindekijk is het gelukt.
Ik ben 2 Maart ongesteld geworden, helaas maar goed ik had er eigenlijk wel opgerekend, na al die verhalen op het forum ga ik er wel vanuit dat het zeker een half jaar tot een jaar gaat duren. Dus ik heb er niet zo lang bij stilgestaan. Op naar ronde 2 mijn NOD is 29 Maart en ik zit nu in ronde 2. Iedereen veel klus plezier groetjes Maureen

Hoi Maureen,

We hebben dezelfde NOD, nu kunnen we elkaar steunen en misschien wel samen naar het zwangerforum! Misschien wel een heel speciaal Sinterklaaskadootje voor ons.
9 december is dichtbij 5.          
Je schrijft dat je rekent op minstens een half jaar, maar je kan ook zomaar al heel snel zwanger worden (Ratelband in een notedop). Dan sta je raar te kijken en moet je echt ff wennen dat het al  zover is.
Het zwanger-worden zelf heeft ook zijn charmes.

Nou veel suc6.

Groetjes Fleur

Ha fleur

Dat zou wat zijn zeg ,maar daar ga ik niet van uit. Dan is de teleurstelling niet zo groot. Al hoop je natuurlijk dat het elke maand gelukt is,we wachte maar rustig af
Het is wel grappig dat we gelijk lopen en samen hopen dat we niet ongesteld worden. Wanneer heb jij je eisprong??? Ik weet het namelijk niet, sommige mensen kunnen het voelen.

groetjes Maureen

Hey fleur

ik las bij iemand anders dat jullie het eerst uitstelde

wegens financien en dat jullie het niet op konden houden om er

toch voor te gaan

Bij ons is het precies eender

grappig

ik had zo iets van in de tijd van me ouders hadden ze het

ook krap en hebben ze er 3 op de wereld gezet

nou en ik heb niets gemerkt

dus zijn wij nu ook weer bezig

ik heb al een zoontje van 2