Helaas....

A

Anoniem

Guest
Nou meiden, toch ongi geworden hoor en hoe!! Werd vanmorgen vroeg wakker met echt ontzettende buikpijn/krampen dus d8 al, daar is het dan. Maar zulke hevige pijn heb ik echt nog nooit van mijn ongi gehad!!! Heb paracetamol genomen, bed weer ingedoken en me ziekgemeld, ik kon amper overeind staan, zo zeer.

Nu weer even geslapen en nu gaat het eigenlijk wel weer beter, maar maf he?? Nou ja, zal wel.....

Tobi, Lisalott, helaas ga ik niet mee naar het maart-forum, jullie veel plezier daar in ieder geval he!! En natuurlijk geniet van jullie zwangerschap en hoop dat alles goed gaat bij jullie!

Liefs Hallow

Hoi Halloweeni, (ik hoop dat ik het goed schrijf maar kan weer niet terug kijken)

Erg vervelend dat je nu ongesteld bent geworden, hopelijk volgende ronde beter.....

Hoeveel dagen was je nu eignelijk overtijd?

Groetjes Toto
23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, nod 17 juli

Hoi Toto

Ja lastig he, dat je niet meer naar het oorspronkelijke bericht kan kijken zodra je reageert!

Tja als ik terugreken ben ik eigenlijk pas 2 dagen overtijd geweest, maar omdat mijn cyclus ook niet elke maand precies hetzelfde is, was ik al van mijn "langste" uitgegaan en nou ja je bent er gewoon verschrikkelijk mee bezig he!

En het was pas ronde 1 hoor, dus verwachtte er al niet te veel van, maar ja, dan krijg je kwaaltjes enzo, welke misschien wel tussen je oren zitten hoor!! Hihi wat een mutsen zijn we toch. Nu gewoon naar de volgende ronde!! Zat jij nu ook in de 1e ronde? Volgens mij heb je het er bij gezet, zie ik zo wel weer. Veel plezier & succes met klussen!!

Liefs Hallow

Hoi Halloweeni,
Wat jammer joh, dat de red devils toch gekomen zijn.
Wat jij schrijft herken ik wel hoor: je gaat toch wel wat dingen voelen die anders
zijn en dan denk je toch van: Zou het zo zijn...?
Bij mij is er nog nx!! Maar eerlijk gezegd doordat ik een dag voor mijn NOD (2juli) een test heb gedaan die dus neg. was, reken ik eigenlijk nergens op en verwacht gewoon een dezer dagen de red. devils! Maar toch.....

Veel succes in je 2e ronde!

Groetjes Essie, (31 jr) , ronde 1, 3e kindje, NOD 2 juli

Hoi Hallow,
Balen zeg dat je ongi bent geworden. Ookal is het "to good to be true" om gelijk de eerste keer zwanger te raken, je hoopt het toch.
Is het misschien mogelijk dat je nu zo'n last van je menstruatie hebt omdat je daarvoor aan de pil was? Ik ben toen (tig jaar geleden) aan de pil gegaan omdat ik er altijd zo'n last van had. Gelukkig had ik niet meer die vreselijke pijnen toen ik eenmaal stopte, 3 jaar geleden. We gaan nu voor de tweede en het is maar weer afwachten hoe dat gaat natuurlijk. Succes met de volgende ronde

T.H. 34 jaar, 1e ronde voor wondertje 2

Bedankt voor jullie berichtjes!!

Teha, nee hiervoor was ik al eerder gestopt met de pil, wilde het eerst allemaal "op gang" laten komen. Dus vreemd dat ik nu zoveel last heb. Mijn man d8 dat ik misschien een hele vroege miskraam o.i.d. heb, maar ja dat weet je toch nooit dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi ben en we gaan weer vrolijk naar de volgende ronde hoor!

Essie, toch blijft het spannend he, zolang je nog niet ongi bent!! Hou je me op de hoogte?

Tot slot: Als ik lees hoelang sommige mensen al bezig zijn, heb ik echt respect voor al die meiden hoor!! Kom op en ooit zal het toch zover zijn?

Veel liefs en succes iedereen, Hallow

Heey meid, wat een balen zeg! maar je zegt het al zelf dit was nog maar je eerste ronde. Bij elke bevruchting heeft het nog maar 20 procent kans van ' overleven'. Hopelijk is het volgende maand een vruchtbare maand voor je
Laat je maar lekker verwennen door je man!
Liefs lotte

Terug
Bovenaan