helaas........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Dank jullie wel dat jullie van de week voor de reacties.......maar helaas ben ik na 36 dagen toch nog ongi geworden........ dus maar weer door naar de volgende ronde ronde 16 alweer!  Voel me nu weer even zwaar klote maar gaat wel weer over, heb ik al een keer eerder mee gemaakt. Elke keer probeer je er niet te veel mee bezig te zijn, maar als je dan zo lang over tijd bent, ben je er automatisch mee bezig.
Zijn er meer meiden die al zo lang bezig zijn? en er toch iedere keer instinken dat je dan denkt zwanger te zijn? Ik moet zeggen dat ik steeds minder hoop krijg om zwanger te worden en echt leuk vind ik het niet meer!

Genoeg gepiep!!! over een paar dagen is het weer over en gaan we gewoon weer verder.
Volgende maand gaan we voor het eerst naar de gyn en dan maar hopen dat ie weet wat er aan de hand is.

Ik hoop voor alle andere meiden dat het gaat lukken deze maand....

groetjes Saskia

Echt balen voor je, het is idd te hopen dat je snel de draad weer op kan pakken en dat die gyn heel snel in de gaten heeft wat er aan de hand is!

Ik wens je toch snel een zwangerschap toe!

Liefs

hoi , ik kan het goed begrijpen dat je je telkens even zwaar kl*te voelt als het weer heeft doorgezet , ben zelf ook al in de 19de ronde alweer en heb over 8 dagen mijn nod en , elke keer hoop je dat dit jouw ronde zal zijn , er wordt veel van je gevraagd om je er telkens weer overheen te moeten zetten en weer opnieuw een maand moet beginnen , toch blij dat er zo een forum bestaat kun je even lekker je hart luchten he ?
veel succes in de volgende ronde

Hoi Saskia,

Wat ontzettend balen zeg!!! Helemaal na zo lang overtijd te zijn, dan ga je wel hopen!!!
wij zitten nu in ronde 14 en ik denk ook regelmatig nu is het raak, maar vaak is het dan toch niet zo. Je bent dus niet de enige die zich elke maand weer 'gek' aan het maken is.
Misschien de volgende ronde raak?!!!!!

Liefs anne

shit, shit, shit, wat is dat balen he! Zelf ben ik  ook weer ongi geworden...... Ik ga pas naar ronde 9 maar ben er elke maand steeds meer teleurgesteld over.

Ook houdt mijn lichaam me zo voor de gek! Dacht echt dat het raak was; hebben op de juiste data's geklust en heb deze x het fel begeerde kussen onder mijn kont gebruikt!! ha ha, zag er erg lachwekkend uit, maar goed dacht dat het misschien zou helpen.

Heb al 1 week erorm pijnlijke borsten en gezwollen tepels, en ben ontzettend moe!! Deze x is mijn menstratie wel aan de vroege kant; Had as donderdag 21 juli pas ongi moeten worden.
Mijn menstruatie zet niet echt door: wat bruine afscheiding.....

Zo te lezen ben jij al naar de huisarts geweest. Wanneer ben jij voor het eerst gegaan? Ik ga nl naar ronde 9 maar bij ons in de familie komt het voor (mijn oma en tante) dat er veel moeite gedaan moet worden om zwanger te worden. Mijn tante heeft geen kinderen kunnen krijgen

Alvast bedankt! groetjes Mees

Hoi, hoi,

Wat vreselijk balen zeg! Heb zoveel aan je gedacht de afgelopen dagen! Hoopte voor je dat het raak was. Maar helaas...

Ik had donderdag 14 juli ongesteld moeten worden, maar er is nog steeds niks te zien. Heel af en toe een heeeeel klein beetje bruine afscheiding, maar dan ook wel een heel klein beetje. Zaterdag dacht ik nu zet het door want ik had op een een 'druppeltje' bloed. Maar daar is het bij gebleven! Nu wacht ik maar weer af!
En ik maar slepen net de tampons en de inlegkruisjes :)

Woensdagochtend wil op opnieuw testen als er nog niks is. Is deze negatief ga ik weer naar de huisarts. Misschien ben ik opeens verstopt, hiihihihi.
Voorheen was ik steeds heel regelmatig.

Nou meid, ik ga je heel veel succes wensen. Op naar de volgende ronde! Laat je niet gek maken. Ik zal voor je duimen!

Liefs Juffy

Terug
Bovenaan