helaas

A

Anoniem

Guest
Jammer genoeg ben ik weer bij jullie terug.
Na het pril begin van de zwangerschap, heb ik na een week overtijd te zijn geweest, een miskraam gehad.
Gisteren begon het met krampen en licht bloedverlies, ik wist meteen dat het mis was. We zijn heel hard van onze roze wolk afgevallen, zo verdrietig. Je weet dat het mis kan gaan maar je verheugt je in stilte toch zo op de zwangerschap. Ik was hartstikke blij dat ik kotsmisselijk was.
Vandaag komen er ook stolsels los en heb ik veel krampen in m'n buik.
Dinsdag moet ik naar de gyn voor de uitslagen van het bloed- en zaadonderzoek, eens kijken wat zij ervan zegt.

Ik ga maar weer lekker op de bank hangen,
Liefs,
Linny

oh nee wat erg!!
dat is echt niet leuk!!
ben je zo blij....en dan in een klap..
ik wens je veel sterkte en hopelijk snel weer een zwangerschap.

liefs Bri

Hoi meis, wat vreselijk zeg! Ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent!!! Sterkte en veel liefs, Cindy

jee wat balen zeg!
is het eindelij zover en gaat het mis... sommige dingen zijn zoo oneerlijk!hel veel sterkte
brenda

hoi hoi

goh meid wat vreselijk voor je... je wist het net dat je zwanger was en nu is het al weer voorbij..........

heel veel sterkte ermee en neem je tijd

liefs tobi

Vreselijk voor jullie! Je wordt dan inderdaad ineens van die roze wolk afgedonderd.
Er komt snel weer een kans, vast en zeker!!

Veel liefs Suus

Jeetje meis, wat naar voor jullie

Neem even je rust om bij te komen van de schrik en doe het even lekker rustig aan......
Heel veel sterkte en dikke knuffels,
Annet

Lieve Linny,

Wat erg! Ben je zo blij, word dat weer ruw de bodem in gedrukt. Heel veel sterkte de komende tijd, en ook bij de gyn. Doe het even lekker rustig aan! Verwerk dit goed.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan