HELAAS !!!???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Het is helaas niet gelukt deze week.Ik ben vannochtend ongesteld  geworden.Helaas maar we gaan weer voor de volgende maand we mogen de moed niet laten zakken.We dachten echt dat het deze maand raak zou zijn.Ik had alle verschijnselen die een zwangere vrouw kan hebben maar ja helaas.Ik hou jullie op de hoogte voor de volgende maand en bedankt voor jullie aandacht.

Groetjes,

Wendy

Hey hallo

Ik ben gisteren ongi geworden balen
Dacht deze keer ook zwanger te zijn maar helaas
We proberen het gewoon weer verder.

Heel veel succes

Groetjes

oooh wat balen...en je had zo'n goed gevoel....
ik ben nu volgens mij ook ongesteld aan het worden, had net al 1 druppeltje bloed...
nou samen naar juli forum dan maar?

liefs leetje

Hallo allemaal,

Ik schreef vanmorgen dat ik ongi was geworden maar het was meer bruine alscheiding.Dit heb ik al eens eerder gehad en dan werdt ik daarna ook meteen ongi maar nu is dit niet het geval.Heb afentoe wel een beetje bruine afscheiding maar het is geen bloed.Ik vindt het wel fijn dat jullie gereageerd hebben en ook voor jullie geld BALEN maar laat de moed niet zakken ook voor ons komt een mooie tijd misschien langer dan we hadden geplant maar hij komt echt.

groetjes,

Wendy

oh....dus er is nog hoop....kan oud bloed zijn.....
ik ben niet meer dan dat ene druppeltje verloren en wil nu wel graag dat het doorzet...heb aldoor zo'n buikpijn....
tja en tuuurlijk gaat het woord innestelingsbloeding door mijn hoofd, maar daar ga ik absoluut niet van uit, aangezien de vreselijke buikpijn die ik heb...
ben ook helemaal energieloos en duizelig dus ben bang dat die heftige eerste menstruatie na een miskraam is waar ik wel eens over heb gehoord....

voor jou hoop ik beter nieuws!!!!hou je ons op de hoogte?

liefs leetje

Hoi Wendy,
Nou wie weet valt het allemaal nog reuze mee.
Is het inderdaad oud bloed of innestelingsbloed.
We blijven hopen op een goede afloop.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan