helaas...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ben bang dat ik ongi aan het worden ben...had net al buikkrampen en bruin bloed...tja ik weet dat er meiden zijn die bruin bloed hadden en toch zwanger waren, maar geloof me ik hoor daar niet bij.....
tot gister had ik eigenlijk wel een goed gevoel over deze maand maar we moeten maar geduld hebben....
en het augustus forum leek me zooo gezellig aangezien daar een aantal "oude bekenden"zitten maar goed we gaan vol goede moed verder...in 7 rondes ben ik al 2 keer zwanger geraakt (alleen niet gebleven...)dus er komt vast een ronde dat we zwanger zijn en blijven!!!!!!!!!!!!!!!

liefs leetje 1981

hoi leetje

Niet zo pessimistisch!! Alles wijst erop dat je ongi gaat worden, maar alles wijst er ook op dat je best zwanger kunt zijn.

Ik had ook ALTIJD voor mijn nod bruin bloed, de ene keer erger dan de andere keer. En in oktober ook weer...MET ongi krampen, alleen de echte menstruatie bleef uit. Ik was ervan overtuigd dat ik niet zwanger was omdat ik dus zoals normaal die bruine troep had.....maar was toch zwanger!!

Die buikpijn heb ik nu nog steeds, maar de devils zijn dus nooit gekomen. Waarom zou jij dat niet kunnen hebben?? Je gaat pas een nieuwe ronde in als je echt ongi bent.....nu nog niet!!

Meid...ik duim keihard voor je!!

liefs janine

haha, ik had al verwacht dat jij zou reageren hihi
ik heb namelijk al een paar keer jouw verhaaltje voorbij zien komen en dacht dus ook aan jouw verhaal vandaag, maar ik denk dat het niet verstandig is om nu maar te gaan zitten hopen dat ik toch zwanger ben, dan is de terleurstelling alleen maar groter, kijk als ik alsnog toch zwanger ben dan is de blijdschap des te groter!
1 vraagje nog had jij ook buikpijn?ik heb namelijk echt buikkrampen een paar keer gehad vandaag, het is nog niet doorgezet maar dat komt morgen wel...en nee ik ben niet negatief ingesteld maar wel realistisch...

meid ik hoop dat je gelijk hebt!

liefs leetje 1981

haha

het bekende verhaaltje van mij!! Wat grappig dat je dat onthouden hebt....

Ik kom hier elke dag nog even rondneuzen en wil zooooooo graag dat iedereen zwanger word....en wil iedereen gewoon moed inspreken. Maar je hebt wel gelijk hoor dat hoe meer hoop je hebt, hoe groter de telleurstelling is...

Ik zal dit verhaal dan maar beter gebruiken bij meiden die gewoon een vraag hebben over die afscheiding op hun NOD. En idd je bent wel realistisch. Toch blijf ik nog even voor je duimen hoor!!

liefs janine

ik ben nu 8dagen overtijd. was 14-18 november voor het laatst ongesteld, daarna heb ik geen strip meer geslikt.. ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, maar vind het wel raar dat ik nog steeds niet ongesteld ben en kleine steekjes in mijn buik heb. onderin en aan de zijkanten. zaterdag had ik negatieve uitslag van mijn test.. maandag ga ik weer een nieuwe test doen, of heeft dat weinig zin? heb doorzichtige afscheiding en had net ook weer wat grotere steken en rugpijn heb ik ook vaak. maar t probleem is dat mijn testen negatief zijn. nu blijkt dat je t beste 14dagen na het uitblijven van je menstruatie kan testen, dat is maandag. ik wacht dan wel af... ik heb al paar keer reactie gehad dat als je gestopt bent met de pil dat je lichaam moet ontwennen vd pil, is dat zo? hoe kan het dan dat ik zwangerschapkwaaltjes heb?

liefs,

cis

Hee meis,

Hoe gaat het vandaag met je?
Ik ben even een paar dagen niet geweest en zag ineens dat je er weer was....
Je begrijpt dat ik nog steeds als een idioot voor je duim iedere maand.....?

Heel veel sterkte en liefs Annet

dag zwangere annetje!

hoe voel je je?geloof je het al?
nog wel heel onwerkelijk zeker...wel heel gaaf voor je!

ik ben helaas mega ongi geworden....balen balen balen, maar goed we gaan weer vrolijk verder!positief blijven denken! zucht... maar dat valt niet altijd mee...
ach als de eerste buikpijntjes voorbij zijn kijk ik er weer positief tegen aan!!!

nou meid hou je ons op de hoogte?
ik las dat je al snel een echo krijgt!!!geniet er maar lekker van

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan