Helaas......

A

Anoniem

Guest
Ik heb net voor het eerst getest... en zoals het kopje al zegt de test was negatief.
Ik ben nu 3 dagen over tijd en nog steeds niet ongi.
Wel een beetje een teleurstelling maar toch ook wel te verwachten eigenlijk.
Omdat mijn cyclus nog een beetje onregelmatig is, is het ook moeilijk om te bepalen wanneer mijn eisprong en NOD is.

Maar goed zolang er nog geen duveltjes zijn, zit het goed!!

Hoi Mirjam,

Jammer zeg :( Misschien maakt je lichaam nog  niet genoeg  zwangerschapshormoon aan en geeft ie het over een weekje wel als zwanger aan.
Of misschien wordt je idd wat later ongesteld.....je weet het niet....

Succes! Ik ga voor je duimen dat het wel zo is!

Groetjes, Tess.

Hoi Mirjam!

wat jammer voor je! ik had gehoopt dat in ieder geval 1 van ons met positief bericht kon komen!
maar idd zolang de rode duiveltjes nog weg blijven is er hoop!
wel heel knap van je dat je zoveel geduld heb gehad met testen
Ik ben gelukkig wel gelijk weer heel regelmatig altijd al geweest!
is ook wel handig met rekenen straks...
Hoop dat het deze maand wel lukt!

hoe onregelmatig is je cyclus op dit moment?
dan weet je wanneer je evt nog een keer kan testen!

Liefs Jazzie

He jazzie,

Ik ben in december met de pil gestopt en werd toen gewoon ongi (door de pil) en daarna duurde 32 dagen, toen 17 dagen en nu zit ik op de 31 dagen.
Dus daar is echt nog geen pijl op te trekken en misschien moet ik gewoon nog even geduld hebben voordat het een beetje regelmatig wordt.
Enig idee hoe ik het zo een beetje kan uitrekenen?
We blijven gewoon trouw klussen :) en hopen op een wondertje.
Wat uiteindelijk wel bij ons allemaal gaat lukken!!

He jazzie,

Ik ben in december met de pil gestopt en werd toen gewoon ongi (door de pil) en daarna duurde 32 dagen, toen 17 dagen en nu zit ik op de 31 dagen.
Dus daar is echt nog geen pijl op te trekken en misschien moet ik gewoon nog even geduld hebben voordat het een beetje regelmatig wordt.
Enig idee hoe ik het zo een beetje kan uitrekenen?
We blijven gewoon trouw klussen :) en hopen op een wondertje.
Wat uiteindelijk wel bij ons allemaal gaat lukken!!

Hoi Mirjam,

Mij is verteld dat je lichaam wel eens tijd nodig heeft om na het gebruik van de pil op orde te komen en dus ook dat je de eerste periode geen regelmatige cyclus hebt. Zoals ik het lees heb jij ook nog geen regelmatige cyclus en weet je dus niet wanneer je eisprong is. Hopelijk wordt je niet ongi en als je over een paar dagen weer een tst doet dat je zwanger bent. Ik duim in ieder geval voor je.

Liefs Charlie.

ps hopelijk heb je hier wat aan.

Hoi Dames,

Ik heb geen tijd op te internetten maar ja toch even stiekem op het werk kijken...Het is zo raar als je overtijd bent maar een negatieve test hebt, zo oneerlijk.
Ik ben vandaag  3 dagen overtijd maar ik durf niet te testen want ik ben veels te bang voor de teleurstelling....laf he...de hele week kijk ik uit naar dit moment en nu durf ik het niet.
Nou dames veel succes allemaal en ik hoop dat  we snel goed nieuws hebben!

succes, groetjes Irene.

dat is wel heel onregelmatig!

weet je nog wat je cyclus was voor de pil... was die   toen ook al +/- 32 dagen?
ik denk dat je daar naar moet gaan kijken..
als het goed is heeft een lichaam =na het gebruik van de pil 6-10 weken nodig om weer in zijn  natuurlijke ritme te komen.. dus ik ga er maar gewoon even van uit dat ik dan maar met de 10 weken rekening moet houden! en dan hebben we deze maand meer kans.

en je moet dan toch maar gaan rekenen met een cyclus van ongeveer 32 dagen denk ik.

groetjes Jazzie

Terug
Bovenaan