Helaas

A

Anoniem

Guest
Goedenmiddag Dames,

Allen die zwanger zijn gefeliciteerd ik zag dat dat er een heleboel zijn.
Zo zie je maar weer inmei leggen alle vogels een ei.

Helaas komt dat ei van mij niet uit ik ben vanmiddag het vruchtje verloren.
Maar ik ben er nu wel nuchter onder had en de afgelopen dagen al flink rekening mee gehouden en het was ook nog wel heel pril.
Ik mag mij ook nog eens heel gelukkig prijzen dat ik al een zoon van 1,5 rond heb lopen.
Dus daar ga ik vanmiddag ook maar eens gezellige dingen mee doen.

Miena kun jij nog wachten tot zondag?

Groetjes Saskia

jeetje meis das toch flink klote
wel goed dat je er rekening meehebt gehouden, dan komt het iets minder hard aan
het komt nog wel hard aan maar iets minder...
als we iets kunnen doen voor je dan moet je het zeggen he
heel veel sterkte
en een dikke knuffel

quote: sassie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2006 14:17:38'));

Goedenmiddag Dames,

Allen die zwanger zijn gefeliciteerd ik zag dat dat er een heleboel zijn.
Zo zie je maar weer inmei leggen alle vogels een ei.

Helaas komt dat ei van mij niet uit ik ben vanmiddag het vruchtje verloren.
Maar ik ben er nu wel nuchter onder had en de afgelopen dagen al flink rekening mee gehouden en het was ook nog wel heel pril.
Ik mag mij ook nog eens heel gelukkig prijzen dat ik al een zoon van 1,5 rond heb lopen.
Dus daar ga ik vanmiddag ook maar eens gezellige dingen mee doen.

Miena kun jij nog wachten tot zondag?

Groetjes Saskia

Oh meid toch, nou ga gezellig iets leuks doen met je zoontje, zodat je wat afleiding hebt, en wie weet word je gewoon snel weer zwanger....

liefs Chahida

Jeetje, das rot voor je zeg!

Probeer wat afleiding te zoeken en probeer er nog een mooi weekend van te maken!

Sterkte Sas!!

Hoi Sas,

Nou daar zijn we dan weer hè? Eerst allebei na elkaar in de (roze) wolken en nu al weer met beide beentjes in de nuchtere werkelijkheid.

Ga je nog medische vervolgstappen ondernemen? Ik las ergens dat als je twee keer achter elkaar een miskraam krijgt, je medisch onderzocht wordt. Of heb je zoiets van: ik wacht nog even hiermee??

Nou ja, laten we eerst maar eens lekker van het weekend gaan genieten toch?

Heel   veel sterkte nogmaals en geniet lekker van je beide mannetjes!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,

Ik onderneem nog geen medische stappen. Maar mocht het nog een keer gaan gebeuren (laten we hopen van niet) wil ik het wel laten uitzoeken.
Want eerste keer had ik zoiets van oke goed, maar nu een kleine 3 maanden later ben ik wel wat meer onderste boven van.
Maar we hopen gewoon dat het goed gaat komen nu.

Groetjes Saskia

Ja, dat kan ik me goed voorstellen dat je nog even wacht!

Maarreh, we gaan er gewoon voor nu hè? Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat ze het april forum vast moeten aanmaken. Kunnen we daar samen heen okay??

Nee, effe serieus. Het is gewoon k....t.   om dit te moeten doorstaan en jij al voor de tweede keer.

We moeten maar gewoon effe onze gedachten ergens anders op focussen en lekker genieten van onze mannekes!

Liefs,
Rosanne

Terug
Bovenaan