Helaas...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Nou jullie snappen het al.. de duiveltjes zijn me komen opzoeken hoor.. Ik had al wel zo'n gevoel dat het kwam van het weekend... maar werdt het dinsdag.. we gaan gewoon voor ronde 4... wat gaat dat dan weer snel als je daar zo over nadenkt!
Ik ga voor jullie duimen dat het wel lukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes!!!!!!!!!!!!!!\

Liefs!!

Hee Ikk, wat balen voor je!! Ik doe 'gezellig' met je mee, hoor, ik zit ook volop tussen die duivels. Ik ga alweer  naar ronde 8... wat vliegt die tijd...pfff...

Zullen we afspreken dat we de volgende ronde allebei zwanger worden?? Dat vind ik wel een goeie deal!

Liefs,

Tammy

Hey tammy
Ja kut he... gaat echt snel... Ik zit alleen op de helft van jou, das best grappig..  
Gaan we  voor SEPT??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Pfffffffffff tijd vliegt he!  
Het duurt nog ff, maar wanneer  gaan we  de duivels weg jagen?    Ik dan de 15e..
Gaan we  er voor!!!!!?????? Goeie deal!!!!!  

Liefs Ikk!  

hoi ikke,

wat jammer voor je.
hoop dat het de volgende x raak is!!

xx

Hoi ikke,

wat balen zeg.

Laten we maar hopen dat het volgende ronde raak is.
Ook bij mij geen succes deze keer, ook hier zijn de rd aangekomen .

Maar ik vind het een goed idee om af te spreken dat het gewoon volgende ronde voor ons allemaal wel goed zal gaan!

Balen zeg.... op naar de volgende ronde. Sterkte, enneh.. laat je koppie niet hangen hoor.

Liefs,
Lei

Hai,
Bij mij zijn de rode duivels net wegen kan ik volop beginnen met klussen . Zit nu op dag 10 en gebruik voor het eerst ovulatietesten deze maand omdat ik flauw idee heb wanneer mijn eisprong is.

Ik dacht altijd mijn ei te hebben rond dag 12 of 13 maar vorige maand was mijn cyclus opeens 32 dagen????????? Dus heb ik ovulatietesten gekocht en ben nu sinds twee dagen aan het testen. Tot op heden nog geen dubbele rode streep maar ik heb nog even.
Ik zit ook in ronde 8 net zoals jij Tammygirl!!!!! Dus hopelijk zijn we inderdaad in september zwanger. Wanneer mijn NOD zal zijn weet ik nu dus niet precies, waarschijnlijk ergens tussen 2 en 9 september.

Heel veel glitters voor iedereen en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger en ik ook natuurlijk!!!!

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan