HELAAS

A

Anoniem

Guest
Helaas....toch weer ongi geworden vanochtend

Het heeft deze maand niet zo mogen zijn. Baal er echt onwijs van. Gelukkig was mijn man vanochtend heel lief nadat ik het hem vertelde. Hij had het ook zo graag gewild.

Nu dus maar weer op naar de volgende ronde. Ondertussen lopen er wel al wat onderzoeken in het ziekenhuis om uit te zoeken of er niets lichamelijk mis is, dit omdat ik ook al eerder een miskraam gehad heb. Het wordt weer spannend allemaal.

Tamar

Heej meisie,

Ik wist het natuurlijk al omdat ik je op de chat heb gesproken, maar wilde toch nog even hier reageren.

Wat vervelend voor jullie dat het ook deze ronde niet is gelukt.
Heel veel succes voor de volgende ronde! En met de onderzoeken natuurlijk.

Knuffel van Nadine.

Hoi Tamar,

Vervelend zeg, succes met de onderzoeken. Lijkt me heel erg spannend. Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

vervelend voor je.. Ik ben eind van de ochtend ook weer ongi geworden en baal er echt van, kan mn man niet bellen want die is druk aant werk. Maarja volgende keer misschien beter, ik wil het zo graag.

Hai Tamar,

wat *** dat je ongesteld bent geworden.
Je was gisteravond nog zo hoopvol!...
Succes meid!
De onderzoeken in het ziekenhuis zullen lang niet altijd fijn zijn. Sterkte er mee.

liefs, Ikky

hoi,
dan zitten we mooi samen te balen want ik ben ook vanmorgen ongi geworden.
shitterdeshit, ja sorry hoor, eerst die spannende dagen en dan tóch die rode duivels weer.

Terug
Bovenaan