helaas

A

Anoniem

Guest
zoals ik jullie vorige week al vertelde was ik aan het twijfelen of ik wel of geen zwangerschaptest zou doen (zie berichtje; wanneer kan ik testen). ik heb besloten om die bewuste woensdag toch maar niet te testen en het nog even af te wachten tot aan het weekend.
helaas ben ik die donderdag (uitgerekened op het werk) ongesteld geworden. ik heb toen maar even flink liggen balen op de wc en ook toen ik thuis kwam voelde ik me behoorlijk klote.
nu gaan we gewoon weer een nieuwe maand in.
nieuwe ronde nieuwe kansen.
xx

Hoi love_love,
Dat is echt klote he!
Ik heb ook van het weekend getest, en kwam er tijdens het testen achter dat ik ongesteld was geworden. Ik voelde me wel even klote, Maar dit ging ook vrij snel weer weg. Ga nu ronde 2 pas in.
Maar snap heel goed wat je bedoelt.
Meid heel veel succes met de nieuwe ronde.
Groetjes Ank1

Wat vervelend. Ik hoop dat deze nieuwe ronde meer succes heeft!. Ik heb afgelopenmaand ok negatief getest. geeft wel een rot gevoel. Maar nu weer op naar de volgende klusweek.

hoi love love en de rest
Ik zat zaterdag op 28 dagen cyclus en dacht ik doe maar een test, helaas negatief.
Ik zit in de tweede ronde en vorige maand duurde mijn cyclus 33 dagen dus dacht ik, ik heb nog even.
Maar nu heb ik continu een menstrutie pijn gevoel zeg maar. Heel vervelend. Eigenlijk al ruim een week voel ik dat en  denk ik dat het er is als ik naar de wc gaat, maar het komt maar niet.
Nou zou je denken wees blij, maar vanmorgen op 30 dagen cyclus weer gestest en nog steeds negatief. Ja ik weet zit nog niet op die 33 dagen van vorige maand maar het voelt zo vervelend, mijn buik   zeg maar.
Als de testen dan toch negatief blijven laat me dan maar gewoon ongesteld worden dan kan ik weer verder.
Baal dus op dit moment ook best wel.

Ja voor jou is het ook vervelend want we willen allemaal dat het weg blijft die vervelende  week. Ik hoop dat je deze maand meer succes heb, ik zal voor je duimen en ik wacht nog maar af, met mijn buikpijntjes.
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan