helaas...

A

Anoniem

Guest
ik ben gisteren ongi geworden,
en ik had zo de hoop dat ik deze x wel snel zwanger zal worden, ik ben express na de geboorte van Fleur niet meer aan de pil gegaan zodat ik niet hoefde te ontpillen.

Maar ja gelukkig zijn er weer nieuwe ronde, nieuwe kansen...

xxx Petra

hey puurgenieten,,

ik herken het wel een beetje hoor,
ik ben na mijn zoontje nog wel even aan de pil geweest(3maanden) maar we zijn nu alweer even bezig en het wil maar niet terwijl ik denk van;het moet toch lukken?want het BEWIJS ligt boven op bed te snurken,dus volgens mij moet er kwa vruchtbaarheid niks mis mee zijn denk ik dan
ik denk zelf niet dat het raak is voor mij deze ronde,ik moet het uiterlijk 3augustus weer worden.
maar waar ik wel een beetje van schrok is toen ik daarnet ik plassen toen zag ik van dat slijm ofzoiets in mijn urine rond dwarrelen(sorry voor het onsmakelijke),
maar ik zit pas op dag 20   ........ weet niet of dat normaal is?
(mijn cyclus is redelijk vast en is bijna altijd 28 dagen,soms 25 dagen)

en het slijm was een beetje gelig en dik..

ik schaam me wel een beetje om het zo neer te zetten maar weet even niet hoe ik dat netter kan verwoorden

ja ik weet het ook niet, kan natuurlijk iets goeds zijn...
Maar ja ik wil je niet "opbutsen"...
Vorige week had ik nml HET gevoel onderin mijn buik, maar aan het begin van deze week was dat ineens weg en halverwege kreeg ik zelfs echte pijn, ipv zeuderig gevoel.
Vorige week dacht ik dus dat het raak was, maar begin van deze week al niet meer.

dus ik weet het ook allemaal niet meer.

mss dat ik toch zo'n persona ding ga aanschaffen.

xxx

en succes ook voor jou!

ik ben ook ongeveer 3 maanden me pil geslikt na de geboorte van faye en wij zijn nu bezig in de 2de ronde hoop dat het deze keer raak is. en zou dat slijn geen innesteling kunnen zijn.

quote: tutti frutti reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 21:46:03'));

ik ben ook ongeveer 3 maanden me pil geslikt na de geboorte van faye en wij zijn nu bezig in de 2de ronde hoop dat het deze keer raak is. en zou dat slijn geen innesteling kunnen zijn.

kun je ook slijm krijgen als je een innesteling hebt dan?
maar ik zit al op dag 20 he,ik heb op dag 11 en dag 12 een positieve ovulatie test gehad..

Terug
Bovenaan