Helaas

Het spijt me dat ik dit op dit forum zet. De afgelopen weken heb ik hier met veel plezier rondgesurft. Vandaag gingen we voor de eerste echo, maar wat bleek: een leeg vruchtzakje, volgens de VK was het kindje gestopt met groeien. Het wachten is nu op een spontane miskraam. En dat terwijl ik er al een heb gehad. Ik hoop dat drie maal scheepsrecht is en dat ik me snel weer bij jullie kan voegen. Voel me op dit moment wel heel erg verdrietig...

Aan alle mama's: succes met jullie zwangerschappen, besef dat je iets heel bijzonders in je buik meedraagt!

Manky
 
he meid!
veel sterkte, ik hoop dat jullie er gauw weer boven op komen... ik vind dit heel erg en schrik er echt van.
ik hoop je gauw weer hier te zien.
liefs van sandy
 
Hoi Manky!

Wat vreselijk jammer dat het weer is misgegaan! En wie weet is 3 maal inderdaad scheepsrecht! Was bij mij ook zo. En inderdaad bij mij bleek het vruchtje ook gestopt te zijn met groeien tot 2 maal toe. Helaas kwam er geen spontane miskraam en moest ik gecurreteerd worden. Ik wens je heel veel sterkte hiermee en je weet in ieder geval dat je wel zwanger kunt worden. Hou je taai!

Groetjes Nicole
 
Ik vind het juist heel goed dat je je berichtje op het forum zet, ik hoop dat alle reacties je dan ook een stukje steun kunnen geven in deze moeilijke periode. Heel veel sterkte!!

veel liefs, Nicky
 
Lieve Manky,
velen van ons herkennen je verhaal, en ik ben het met Nicky eens dat je dit ook juist op het forum moet zetten! Het houdt mij in ieder geval met twee benen aan de grond, en dat kan heel verhelderend werken. Heel veel sterkte met de (hopelijk) spontane miskraam. En ik hoop je snel weer terug te zien. Ik leef met je mee! Dag lieve Manky!

Muty
 
Terug
Bovenaan