Helaas!!!!!!

Ik ben net een heleboel stolsels kwijtgeraakt en naar wat ik zien kon zat daar het vruchtje ook bij.Helaas,ik ben ons kindje dus kwijt.
Ik hoop dat ieder ander hier een fijne verdere zw. mag hebben en dat ik over een tijd hier ook weer mag zijn.
Laura79,
Even nog speciaal voor jou.
Dank je wel voor je lieve berichtjes,ik zal af en toe nog eens kijken hoe het met je gaat.
Je bent een echte schat.Veel succes met je zw. verder.
Heel veel liefs Hester
 
NEEEEE!!!!!!
HESTER meisje toch mijn hart bloed bij het lezen van je berichtje. wat erg voor je ook al heb je het aan voelen komen het is en blijft heel erg. ik zal je erg missen en ik denk dat ik niet de enige ben. laat je de komende tijd lekker verwennen door je hubbie en kids.
ik wens je heel veel sterkte en hoop nog een keer te kunnen lezen dat je toch nog een klein frummeltje mag verwachten.

heel veel liefs
laura79
ps:met mij gaat het nu weer goed wordt wel hel goed in de gaten gehouden maar de HA denk dat het een eenmalig iets was. heb nu wel te horen gekregen dat ik geen pittig eten meer mag eten, maar daar valt mee te leven. dag lieve schat.
 
Hester,
Oh wat vreselijk voor je,(jullie) ik weet hoe je je voelt. Ik heb net vanochtend hetzelfde meegemaakt. Ik hoop dit nooit meer mee te maken en wens dit ook niemand toe. Ik hoop voor je dat je snel opknapt en dat het snel weer opnieuw gaat lukken.

liefs Hella
 
lieve hester,

jeetje wat een rot bericht zeg !
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen,
zou me bijna schuldig gaan voelen dat het bij mij wel goed zit (14+1)
ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe, dit zullen jullie nodig hebben en ik hoop dat als je weer zwanger bent het dan wel goed gaat ,
ik gun het je zo ....

liefs wendy
 
Terug
Bovenaan