helaas

A

Anoniem

Guest
Ik moet helaas dit forum verlaten.
Ik heb gisteren een miskraam gehad.
Voor de rest iedereen veel sterkte.

En extreme buikkrampen gepaard met bloedverlies is dus niet goed.
Jullie hebben me wel de hele tijd gesteund, en positief laten denken.
Helaas heeft het niets mogen helpen.
Alle goede woorden die iedereen verteld doen me niks. Je hoort steeds van iedereen toch het zelfde.
_ Je weet dat je zwanger kunt raken
_ ach joh de volgende keer zal het wel goed gaan
_ beter zo dan een gehandicapt kindje

Ik weet dat het goed bedoeld is, maar het maakt even niet uit.
Sorry voor alle mensen, waarbij het wel goed gaat dt ik het hier weg zet, maar ik moest mijn verhaal ff kwijt.
Veel sterkte verder allemaal met de zwangerschap en geniet er lekker van.

Liefs kitty

Meid,

heel veel sterkte gewenst!!
En de mensen om je heen bedoelen het inderdaad alleen maar goed. Ze weten denk ik ook niet zo goed wat te zeggen. In ieder geval heb je er zelf op dit moment geen boodschap aan.

Neem wel de tijd hoor, om het verdriet te laten komen en alles een plekje te geven. Er komt hoe dan ook een soort rouwproces en bij de een komt het sneller als bij de ander. Het is niet niks wat er gebeurd is en daarbij mag je gewoon verdrietig zijn!

Sterkte hoor! En ik had zelf best veel steun aan het zwanger na miskraam forum. Daar zitten meiden die je verhaal en gevoelens herkennen en kun je gewoon van je af kletsen!

Harma

Lieve Kitty,

Ik sluit me volledig aan bij Harma. Het is inderdaad goed bedoelt en mensen proberen je op te beuren, maar inderdaad heb jij daar nu niet veel aan.
Neem je tijd om het te verwerken, ik hoop dat je straks weer een keer terug komt op deze forum.

Liefs, Ris

Lieve Kitty,

Jank de boel maar lekker bijelkaar wanneer jij er behoefte aan hebt....
Veel sterkte en positieve gedachtes toegewenst meis.....

liefs, Angel

Lieve Kitty,

Wat verschrikkelijk meid!!!
Ik krijg er spontaan buikpijn van.

Ik wens je enorm veel sterkte en zoals de anderen ook zeiden neem er echt ff de tijd voor om dit een plekje te geven.
En als je ff lekker wilt spugen of je ei kwijt wil gewoon doen hoor ook op deze site! Het is de grote angst voor ons allemaal dat er iets niet goed zal gaan dus we begrijpen je best!!!

Sterkte meid,

Liefs Loraine

Hoi meid,

Alle sterkte toegewenst!!!!!!!!!!!
En nee, al die woorden maken niets uit! Probeer je er maar niet druk over te maken.
Vergeten zal je je kleintje nooit maar ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger mag zijn.

groetjes, Karin

Terug
Bovenaan