Helaas

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik had hier vorige week een vraag gesteld omdat ik te horen had gekregen (vrijdag) dat ik zwanger was, maar ik vond mijn HCG zo laag (48). Helaas zijn mijn twijfels uitgekomen, ik heb gister een miskraam gehad...We zijn heel verdrietig, want voor ons volgt nu weer een lange weg omdat wij niet op de gewone manier zwanger kunnen raken. Bij ons is daar IVF-ICSI voor nodig. Gelukkig zijn we 21 maanden geleden na de 1e ICSI ouders geworden van een prachtig meisje dus daar vinden we nu veel troost in. We hebben nog een paar embryootjes in de vriezer (cryos) dus we hopen dat als die goed ontdooien we waarschijnlijk in november daar de terugplaatsing van hebben en dan is het afwachten...Als dat niet gaat lukken dan zal het weer een paar maanden duren en dan zullen we wel weer het hele IVF traject moeten afleggen. Maar we zijn nog vol goede moed het is nu 2 keer gelukt om zwanger te raken (beide keren bij de 1e poging) alleen deze keer heeft het niet zo mogen zijn. Ik wens iedereen hier verder een fijne zorgeloze zwangerschap!

Groetjes van Margreet

Wat een ontzettende teleurstelling voor jullie. Dat moet zwaar vallen. Ook al hebben jullie al een kindje, verdrietig is het.
Gelukkig hebben jullie nog wat kansen en geven jullie niet op.
Ik wens dan ook alle kracht en succes voor een nieuwe poging en sterkte bij het verwerken van deze miskraam.

liefs Kersensnoepje

Heel spijtig :(

Hopelijk gaat het bij de volgende poging beter en blijft het kleintje wel zitten!

Heel veel sterkte en succes

Groetjes Claudia
28 wkn & 4 dgn

Terug
Bovenaan