helaas

hallo,

Ik was al zo onzeker over mijn zwangerschap.
Maar helaas denk ik terecht.
Ik ben gisteren begonnen met bloeden. En ik bloed alleen bij het plassen.
Ik heb de gyn gebeld wat ik moets doen.
Ik had voor 3 juni een echo staan hij vond dat ik dan wel kon komen. Maar ik zie dit zelf niet zitten. Hij zei dat er veel vrouwen bloed en stollsels verliezen dat het niet altijd verkeerd hoeft te zijn. Ik heb ook geen buikpijn of zo. Hij zecht kan alle kanten op. Maar gelukkig mag ik vanmiddag heen en dan zien we wel.
Ik heb er lang om zitten huilen omdat we al zolang bezig waren voor een 2de al twee jaar. En dan ben je zwanger en blij en nu dit.

Ben ook benieuwd! Heb zelf een keer een miskraam gehad en weet hoe je schrikt als je bloed ziet. Hopelijk was het bij jou een bloeding zonder oorzaal,  dus niet van een miskraam..... laat je het weten?

Hallo,

Ik heb dus een echo gehad.
Het zat allemaal nog op zijn plaats.
En vorige week dinsdag had ik een echo en toen was het 5mm en het was in 6 dagen gegroeit naar 1cm.
De gyn kon er nog niet veel van zeggen. Het kan 2 kanten op.
Hij zegt mijn voordeel is dat ik geen buikpijn heb en niet gewoon vloei.
Maar ik kan er beter rekening meehouden dat het verkeerd is.
Dus dat doe ik dan maar. Ik moet 3 juni terug komen en dan weet ik meer.
Helaas moet ik morgen mijn werk bellen dat ik niet kom ik durf het niet omdat ik 2 maanden geleden net 6 weken in de ziektewet heb gelopen. Ik had toen een gesprongen blindedarm en nu dit weer.

ha Sandra,

gelukkig was de echo positief, nu op naar drie juni. Weet je, leg het je baas gewoon uit. Een zwangerschap is niet niks en je moet echt voor jezelf kiezen. Jij kunt er niets aan doen dat je blindedarm destijds sprong en dat je nu bloedt tijdens je zwangerschap.... gewoon afbellen en je niet schuldig voelen (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!).

posititef blijven denken, het komt vast allemaal goed..... liefs

Terug
Bovenaan