helaas

Helaas, vanmiddag ben ik weer ongi geworden. Die heeeeel vage verticale schaduw op de test van gisteren was dus niets. Ik baal ontzettend, had stiekem toch de hoop dat het raak was. Mijn ongi stelt zoals gewoonlijk weer niets voor, maar het is wel degelijk een ongi. Ik kruip mijn bedje in en ga moed verzamelen voor de volgende ronde.

Liefs,
Luna

Lieve Luna,

Wat enorm balen voor je meid...we hadden nog wel zooo gehoopt dat het bingo was deze keer...
Lekker in de bed wegduiken dan maar...

Als je er weer aan toe bent, heb ik een opvrolijktip: huur de DVD van Amélie, dan ben je echt weer blij :)

Sterkte,
lfs, Suus

O, wat shit zeg (sorry,maar ik heb er zo snel geen andere woorden voor)
Echt balen!!! Helemaal omdat de test misschien toch wat anders uitwees!
Je zult je echt even goed rot voelen, hopelijk kom je er snel weer boven op en kun je weer positief aan de volg.ronde beginnen, maar t blijft moeilijk.
Sterkte en voel je maar lekker even flink rot en zielig, dat mag ook.
Groetjes pluk

Wat moeten wij meiden toch veel incaseren en verwerken of niet dan.
Luna kop op en veel succes bij de volgende ronde. Houd moed al voel je je nou nog zo beroerd.
Groetjes Arina

wat een shitgevoel zeg zul je hebben...
ik leef met je mee, en op naar de volgende ronde!!
blijf positief he?? hoe moeilijk het ook is.
ik ken het gevoel, en die is echt niet leuk
maar onze tijd zal komen!!!
liefs sandra

Hi Luna,

wat onwijs balen is dat he. Die k**testen ook, geven ze je eerst hoop en dan is het gewoon weer mis.
Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan. Maar het plusje was zo mogelijk nog vager. Nog steeds geen overtuigende nee, maar ik beoordeel de test negatief (wrs gewoon zelfbescherming). Dus laat de boel maar weer doorkomen. Kunnen we ons opmaken voor een volgende ronde.

heel veel sterkte!

liefs,
Anne

Terug
Bovenaan