Hey meiden,
nou, het is allemaal vreemd hier hoor. Ga ik even boodschappen doen, kom ik he-le-maal afgepeigerd terug, nergens meer toe in staat. Gauw een banaan gegeten en wat gedronken, toen werd het wel minder. Maar raar is het wel. Nou hoop ik maar dat ik inderdaad te vroeg getest heb. Ik heb voor de zekerheis maar wel alvast een pakje tampons gekocht (je zal er maar om verlegen zitten op zondag!). Afscheiding (voor zover aanwezig) is wit, borsten groot en pijnlijk.
We kregen net post van het VIA. En wij maar met z'n allen denken dat zwanger worden lang duurt! Vanaf nu moeten we 18 maanden wachten en dan kunnen we naar de voorlichtingsbijeenkomsten. Als we dat gehad hebben, kunnen we een gezinsonderzoek aanvragen. Dat duurt ongeveer een half jaar en dáárna kunnen we een kindje adopteren. Dat wordt dat in ieder geval een kindje van minimaal twee jaar, gezien onze leeftijden op dat moment. Maargoed, dat maakt me ook niks uit, ik wil een gezin en niet perse een baby (zou wel leuk zijn als ik die ook nog kreeg natuurlijk!).
Oh Janna Nienke, bij jullie is het ook spannend hoor. Ik meen me te herinneren dat Marijke ook gekleurde afscheiding had vlak voor haar nod en toch zwanger!
Ik ga even spullen pakken, want we gaan weer een weekendje weg!
Liefs, el