helaas....

De test waszeer overtuigend negatief, nog niet eens een klein tweede streepje. Nou hou ik mezelf maar voor dat het ook wel erg vroeg was om te testen. Ik ga van het weekend maar even tempen, dan weet ik weer een beetje wat me te wachten staat. Nog steeds grote borsten (gaat nu niet meer weg 's nachts) en een 'afgezakte' ongipijn...... Afscheiding is nu wel weer wit. Wat word je daar toch moe van hè!

Liefs, el.

O El, daar wordt je toch helemaal gek van hè? Jammer dat de test negatief was. Ik was echt heel benieuwd naar je uitslag. Echt gehoopt dat er weer eens iemand van het forum met positief nieuws zou komen.

Misschien is het testen inderdaad te vroeg geweest. Zolang je ongi er nog niet is, is er natuurlijk nog hoop!

Ik zit zelf nog steeds in afwachting. Gisteren kon ik het niet laten en ging ik 's middags toen ik uit mijn werk kwam testen. Negatief, met echt een heel flauw, flauwer dan flauw, tweede streepje. De streepjes worden dus steeds slechter zichtbaar. Ik heb steeds dezelfde test gebruikt (gelijk grootverpakking aangeschaft) maar daar reageer ik blijkbaar een beetje raar op.

Maar goed, ik ook nog steeds niet ongi. Dus we wachten maar af, met goede moed!!

Ik zal voor je duimen!

Liefs,
Anne

o,wat erg die onzekerheid, en dan ben je er ook continu mee bezig, ofniet, ik heb dat wel altijd, en dan baal ik ook verschrikkelijk van mezelf maar ik kan dan die gedachte in ieder geval niet stoppen, afleiding werkt dan het beste.
Ik hoop echt dat je ongi weg blijft en dat t RAAK is,we blijven duimen.
Groetjes pluk

Hai el,

K zal een beetje voor je duimen, wat een spanning elke maand weer he!Zelf was k bijna een week overtijd, en alsnog ong, leke maand weer neem ik me voor om me er niet te veel mee bezig te houden..helaas..t loopt steeds anders, waarschijnlijk omdat ik de laatste maanden zo'n 2/3 weken voor t ongesteld worden vele kwaaltjes heb..k wijt t maar aan pms ofzo, maar hierdoor ben k r wel continu mee bezig..
Anfin ik hoop voor jou dat t positief verloopt!@ heb je de ovulatietesten deze maand ook gebruikt?
toi toi toi,
simone

Hoi Anne en Pluk, dank voor jullie reacties. Ik duim ook voor jullie, ik hoop dat het masaal duimen helpt. Wij hebben er hier in ieder geval alles aan gedaan!

Hoi Simone, nee ik had geen testen gebruikt. Ik ben twee maanden geleden gestopt met testen, tempen en tellen. We hebben het om de dag gedaan van dag 6 tot dag 20 ofzo (da's topsport hoor, voor een man van 40!). Dan zou je toch verwachten dat je dat ei niet gemist kan hebben hè.
Maar goed, er is nog geen bloed dus ik houd moed! Ik had van het weekend een beetje bloed (tenminste: roze afscheiding) maar 't is nu weer wit. Misschien was het wel innesteling en ben ik gewoon erg traag met HCG aanmaken. HCG schijnt er onder andere voor te zorgen dat je misselijk bent, en dat ben ik dus helemaal niet!

Wat leuk dat iedereen zo meeleeft trouwens! Soms voel je je hier net een BN-er!

Liefs, el.

Hoi El

Vanochtend de hele tijd aan je gedacht, maar heeft niet echt geholpen lees ik wel. Nou zolang er nog geen rode zee te bekennen is, is er nog geen man overboord. Hier ook nog niets. Mijn afscheiding is nu niet meer wit, echt bruin kan je het ook niet noemen. Zo het er dan aankomen?
Wanneer ga je nu weer testen? Ik wacht nog maar een paar dagen. Was vanochtend bij de hema. Even natuurlijk bij alle babyspullen langs gelopen. Oh ik zie me helemaal al lopen. Maar niet te ver op de zaken vooruit lopen. Gisteravond had ik trouwens ineens hele scherpe steken onder in mijn buik. Nog nooit gehad. Ze waren ook zo weer weg en daarna ook niets meer gevoeld. Het lichaam is maar een vreemd wezen. Snap er niets van. Netzoals jouw borsten. Kunnen toch niet zomaar gaan groeien, of je moet te veel chocola hebben gegeten.
Trouwens je vertelde dat jullie het om de dag gedaan hebben. Nou petje af, ik geloof niet dat wij dat voor elkaar krijgen. Tips zijn altijd welkom! Dan zou je toch zeggen, moet raak zijn. Nog een paar dagen wachten.
Zal even de andere berichtjes lezen. Heb eerst even gekeken of je er ook opstond.

Tot snel.

Liefs Janna Nienke

Hoi EL,

Ik uit mijn werk op de fiets naar huis gesjeesd met in mijn achterhoofd oohh ik hoop zo dat el op het forum staat met een positieve test!! Maar ik denk toch dat je te vroeg getest heb hoor!! Als je borsten zo gegroeid zijn kan dat maar 1 ding betekenen!! Ik begrijp dat je nu denkt ja, het zal allemaal wel!! Het is toch weer een hele teleurstelling!!! Hoe voel je je nu?? Toch nog wel hoopvol??? Nog 2 dagen afwachten pfff ik weet het...je wacht al zo lang en daarom gun ik het jullie en iedereen ook zo!!

Het komt goed hoor!!

Liefs moi xxxx

Hey meiden,
nou, het is allemaal vreemd hier hoor. Ga ik even boodschappen doen, kom ik he-le-maal afgepeigerd terug, nergens meer toe in staat. Gauw een banaan gegeten en wat gedronken, toen werd het wel minder. Maar raar is het wel. Nou hoop ik maar dat ik inderdaad te vroeg getest heb. Ik heb voor de zekerheis maar wel alvast een pakje tampons gekocht (je zal er maar om verlegen zitten op zondag!). Afscheiding (voor zover aanwezig) is wit, borsten groot en pijnlijk.

We kregen net post van het VIA. En wij maar met z'n allen denken dat zwanger worden lang duurt! Vanaf nu moeten we 18 maanden wachten en dan kunnen we naar de voorlichtingsbijeenkomsten. Als we dat gehad hebben, kunnen we een gezinsonderzoek aanvragen. Dat duurt ongeveer een half jaar en dáárna kunnen we een kindje adopteren. Dat wordt dat in ieder geval een kindje van minimaal twee jaar, gezien onze leeftijden op dat moment. Maargoed, dat maakt me ook niks uit, ik wil een gezin en niet perse een baby (zou wel leuk zijn als ik die ook nog kreeg natuurlijk!).

Oh Janna Nienke, bij jullie is het ook spannend hoor. Ik meen me te herinneren dat Marijke ook gekleurde afscheiding had vlak voor haar nod en toch zwanger!

Ik ga even spullen pakken, want we gaan weer een weekendje weg!

Liefs, el

Terug
Bovenaan