helaas....

Die K*T rode duivel is bij mij op bezoek gekomen vandaag!!!!!!!

IK BAAL VERSCHRIKKELIJK!!!!!!

Maar nu moet ik donderdag beginnen met clomid en de 25e moet ik gaan voor een echo en dan horen hoe verder...

Heeft er iemand veel negatieve bijwerkingen gehad van clomid of pregnyl????

liefs..
verdrietige MoMo

O MoMo, wat balen joh! Het leek allemaal zo mooi, als je op je huwelijksnacht een kindje verwekt zou hebben!

Ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Zeker als je het idee hebt dat het weleens raak zou kunnen zijn. Houd moed. Eens zal het allemaal goed komen!

Over clomid kan ik je niets melden maar wilde je even laten weten hoe vervelend ik het voor je vind.

Sterkte en succes, hopen dat je weer snel positief aan de volgende ronde kan beginnen.

Liefs
Anne

Hoi Momo,

Ontzettend balen voor je meid...
hou die mooie honeymoon voor ogen, nieuwe ronden nieuwe kansen, hoor!
Ik heb wel wat ervaring met chlomid en pregnyl. Van chlomid werd mijn baarmoederslijm dunner, dus dat sloeg bij mij de verkeerde kant op. Maar er zijn hier ook veel positieve ervaringen mee hoor, kijk naar Steffie die is nu zwanger! Van Pregnyl had ik verder geen bijwerkingen. Je moet je ook niet al te veel aantrekken van de bijsluiters hoor.
Het kán voorkomen dat je bijwerkingen krijgt, hoeft niet natuurlijk!
Verschilt ook nog eens p.p.
Sterkte, hopelijk lukt het gauw opnieuw.
lfs. Suus

hadden we net bedacht dat t te mooi voor woorden zou zijn...jammer, k had net geschreven op een ander bericht dat k zou gaan duimen..wel dan maar voor de komende keer dat je clomid slikt! Zelluf redelijk aan t tempen..had ovulatietesten gekocht, maar kan me er deze maand niet zo druk om maken, volgende cyclus maar proberen..
Toi toi toi,
simoon

he MoMo,
wat een vervelend nieuws lees ik vandaag allemaal. jammer zeg, ik had gehoopt iets anders te lezen vandaag, balen balen balen.
Mag ik vragen wat precies de reden is dat ze je clomid voorschrijven? ik hoop niet dat t een domme vraag is en je t al een keer uitgelegd had...
bij mij nog steeds afwachten op de eerste ongi, maar dat kan nog wel even duren...betrekkelijk rustig hier, maar ik weet hoe je je voelt, raas maar even uit en dan ga je over een paar dagen weer voor de volgende keer, heel veel sterkte,
lis

Hoi Momo,

Jeetje, dat is echt balen joh! Echt weer een teleurstelling! Ik heb net mijn eerste kuur clomid gehad, vrijdag de laatste pil ingenomen (50 mg) en ik wacht nu op een eisprong! Ik zit nu op dag 14 van mijn cycles, maar ik ben op dag 6 pas met clomid begonnen, omdat ik toen pas het medicijn kreeg,,,dus ik verwacht mijn ei in het weekend zo'n beetje! Ik ben maar begonnen met tempen, want ik hoef niet terug te komen voor een echo,,moet het zelf maar in de gaten houden middels tempen! Ik hoop zo dat het aanslaat!!

Ik heb verder helemaal geen bijwerkingen gehad van clomid!!

Sterkte, liefs moi xxx

O nee! En je had nog wel zoveel hoop! Wat ontzettend balen! Ik hoop dat clomid of pregnyl goed bij je werkt en dat je volgende maand wel een forum op kan schuiven!

Veel liefs Kiki

Kop op meissie!! nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik weet dat het een beetje een dooddoener is maar als we niet meer hopen dan...

Verwen je zelf vanavond maar goed met lekkere dingen!!
Sterkte!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan