helaas..

dag dames,

helaas weer ongi geworden....
op naar ronde 13 dan maar.....pffff

af en toe wordt je er moedeloos van zeg!
heb nu nod op mijn vakantie.....is nog ver weg!

2 aug afspraak bij gyn, hoop dat we in aanmerking komen voor iui!

ik hou jullie op de hoogte!
de rest van de dames, succes weer en ik hoop dat er deze week weer iemand is met beter nieuws!!!

xx kimpansee

hoi kimpansee,
ik was heel nieuwsgierig en vind t jammer dat t niet is gelukt. ik probeer me weer op te peppen en positief te worden want ik was er erg kapot van...ik hoop dat dat bij jou ook lukt! ook wens ik je sterkte deze week omdat je altijd veel last hebt. zoals je weet heb ik ook endometriose en heb t nooit echt heel erg aan de pijn gemerkt. achteraf denk ik wel dat de pijn die ik tijdens mn ongi heb als ik naar de wc ging (ontlasting) niet normaal was. dan deed t namelijk wel heel gemeen scherp zeer. hoe is dat bij jou? lig je nu een paar dagen in bed? ik hoop dat je je snel beter voelt of dat t minder erg is als je bang voor was, liefs, lis

Hee Kim,

Balen meid. We weten wat je voelt...
Eerst maar effe lekker op vakantie en daarna misschien voor IUI! Er zijn (meestal) geen wachtlijsten voor dus het kan dan zomaar ineens snel raak zijn, kijk naar MoMo!
Het virus is weer weg van dit forum maar de goede voorbeelden blijven in ons achterhoofd he.

Verwen jezelf lekker!
lfs. Suus

bedankt meiden!!

suus, dat vind ik supernieuws!! geen wachtlijsten....wauwie....misschien mag/kan ik dan nog ff snel ge-iui-t worden voor ik op vakantie ga....of loop ik nu te hard van stapel ;-)!!
succes morgen he!!

lis, de pijn begint nu weer op te spelen. morgen en vrijdag zijn de ergste dagen. dit bestaat uit kruipen of krom lopen en een hel op de plee....zowel plasje als poepje....
ik bijt maar heel hard in een handdoek of mijn shirt...lief van je dat je er bij stil staat!!!!

hoe staat het ervoor bij jou??
xx kimpansee
tot snel!

Hoi Kimpansee,

Jammer, je hoopt toch altijd dat als je er wat minder mee bezig bent geweest, dat het raak zal zijn he.
Geen enkel voorteken? ook niet van een naderende ongi? Balen...

Wij vertrekken zaterdag richting Bella Italia.. maar eerst vrijdag nog naar het zh..ze denken dat ik NOG geen ei heb gehad.. verrekte lange cyclus dan dit keer.. 34 dagen.. heb ik nog nooit gehad. Maar wel fijn dat we het weten, anders zit ik 'm een week te knijpen en valt het alleen maar meer tegen als ik toch weer ongi wordt..

Probeer voordat we vertrekken noch even langs te komen op 't forum..

Heel veel liefs Lill.

Terug
Bovenaan