Helaas!

Goede avond, helaas heeft mijn 30e verjaardag me niet het kado gebracht wat ik het liefste ter wereld wil. Ik ben zelfs op mijn verjaardag ongi geworden met alle ongemakken erbij, hoofdpijn, rugpijn, buikpijn en humeurig. Fijn he, nou ja als ik dan zoals ik had gehoopt voor of op mijn dertigste moeder te worden, zwanger word is het ook goed.

Fijn weekend meiden, liefs Molly.

Hoi Molly,
Gefeliciteerd.. Ik wilde even het berichtje lezen van kelly maar zag jou als aller eerste.. Ik ben anne 33jr en ben 5 maanden bezig als het morgen weer rood wordt ga ik naar ronde 6..Ja,pas ronde 6 maar ik ben niet blij en kan me jullie verdriet heel goed voorstellen..
Hoop dat je in ieder geval toch een heel leuk weekend hebt en een hele fijne verjaardag..
hele dikke knuffel anne
xx

Hoi Molly,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ikzelf ben afgelopen woensdag ook 30 geworden, was ook mijn nod dag. Je raadt het al, maandag werd ik ongesteld. Mijn vriend en ik zijn nu een jaar bezig zwanger te worden. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn maar het zal toch echt een keertje raak zijn! Heel veel succes ermee! En geniet evengoed van je 30e levensjaar! Groetjes Noortje

Hoi Molly,

Hopelijk heb je ondanks de red devils wel een leuke verjaardag gehad.
Alhoewel dat natuurlijk je allergrootste cadeau kon zijn...
misschien heb je het dan niet voor je verjaardag, maarrrr hopelijk wordt dit wel een super vruchtbaar jaar voor je en gaat die wens zéér snel in vervulling! Het zwangerschapsvirus mag hier wel weer eens aantreden!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan