Ten eerste wil ik even melden dat er nu nog iemand hier schrijft met dezelfde naam als ik. Dus dat wordt wat verwarrend, ik zal voortaan met belinda24 schrijven totdat ik natuurlijk 25 wordt.
Ten tweede wil ik melden dat ik helaas vanmorgen ongesteld ben geworden. Ik merk dus dat mijn cyclus steeds langer wordt, het was ook te mooi om waar te wezen dat we zwanger zouden zijn.
Maar goed, het jaar duurt nog lang en wie weet komt het eerder dan we denken.
Mijn nieuwe NOD weet ii nog niet maar die geef ik wel weer door straks.
Ten derde wil ik iedereen bedanken die de laatste dagen met ons hebben meegeleefd en geduimd, helaas had het niet mogen baten maar het is wel een fijn gevoel dat er zoveel mensen aan je denken. Bedankt.
Vrijdag 18 feb. krijgt mijn vriend een echo om te kijken of hij inderdaad een spatader heeft in zijn penis of bal, als dat zo is dan hebben ze misschien de oorzaak voor het slechte zaad.
Woensdag 23 feb. krijgen we de uitslag en horen we wat er verder gaat gebeuren.
Iedereen weer succes en ik ga mijn vedriet weer een plekje geven.
Liefs Belinda
Ten tweede wil ik melden dat ik helaas vanmorgen ongesteld ben geworden. Ik merk dus dat mijn cyclus steeds langer wordt, het was ook te mooi om waar te wezen dat we zwanger zouden zijn.
Maar goed, het jaar duurt nog lang en wie weet komt het eerder dan we denken.
Mijn nieuwe NOD weet ii nog niet maar die geef ik wel weer door straks.
Ten derde wil ik iedereen bedanken die de laatste dagen met ons hebben meegeleefd en geduimd, helaas had het niet mogen baten maar het is wel een fijn gevoel dat er zoveel mensen aan je denken. Bedankt.
Vrijdag 18 feb. krijgt mijn vriend een echo om te kijken of hij inderdaad een spatader heeft in zijn penis of bal, als dat zo is dan hebben ze misschien de oorzaak voor het slechte zaad.
Woensdag 23 feb. krijgen we de uitslag en horen we wat er verder gaat gebeuren.
Iedereen weer succes en ik ga mijn vedriet weer een plekje geven.
Liefs Belinda