Helaas

Helaas, mijn lichaam heeft mij alweer...............als vele voorgaande maanden in de maling genomen.

Vanochtend toen ik wakker werd bleek ik weer ongesteld te zijn.

Waarom had ik dan weer zo'n pijnlijke borsten, was ik misselijk en had ik steekjes in mijn buik?
Zal misschien dan toch de PMS zijn die weer heftiger aan het terugkomen is.
(ik heb een tijdje acupunctuur gedaan, om te proberen zwanger te raken, dit is niet gelukt maar mij PMS (Pre Menstrueel Syndroom) is toen wel een stuk afgenomen en had een stuk minder last.

Ga nu maar weer verder zitten balen (en werken natuurlijk)

Ach ik denk maar zo: Op naar ronde 36 en donderdag weer nieuwe perspectieven bij de Gynaecoloog............

Zucht..............ik word hier zo verdrietig van!

Hai,

Ach meid, ik vind het zo vervelend voor je. Af en toe is het wel lekker en het kan en mag om even lekker te gillen, huilen, mopperen.

Veel succes met jullie volgende poging, hou de moed erin!

Veel knuffels,

Sabrina (Sab)  

Hoi Cynthia
Wat jammer zeg!
echt balen
Het is altijd weer een domper als je een paar dagen overtijd bent en dat je toch niet zwanger bent.
Ik wist niet dat je eigen lichaam je zo voor de gek kon houden.
Het moest verboden worden hi hi hi

Ik hoop dat je alweer een beetje bent bijgekomen en met goeie moed naar de volgende ronde kan.
Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen hou me op de hoogte

Liefs Sabine

Hoi

He bah elke keer het zelfde liedje je hebt zoveel hoop en moed. Voelt het dit keer anders of toch niet. Ben je over tijd weer in de stress en uiteindelijk was het weer een maand waarin je lichaam je voor de gek houd....
Het is niet eerlijk

groetjes rozemarijn

Balen he!!! Dat had ik 3 maanden geleden ook! Echt alle symptomen had ik en gewoon ongi geworden. En elke maand zeg je tegen jezelf dat je het niet gelooft maar stiekem hoop je elke maand op een wonder.
Veel chocola eten deze dagen!!

lfs
M

Heee Cynt,

Ik had gisteren je mailtje al gelezen dat je het weer bent geworden, kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt!! Elke keer weer die hoop op zwanger zijn he, maar goed vandaag naar de gyn spannend hoor, hoop dat hij/zij wat goeds te melden heeft en dat er eindelijk "actie in de taxie"komt dat meen ik want ik kan me goed voorstellen dat jullie het nu zo zat zijn!!! zo dat is er uit.. Ik zit ook weer in mijn wachtfase en ik merk dat de vakantie ons erg goed heeft gedaan, ik voel me nu zo rustig en ik zie het allemaal wel.

p.s. laat je het ons weten hoe het is geweest vanmiddag bij  de gyn??

liefs en knuf van mij

Terug
Bovenaan