helaas

Hallo meiden,

Ik baal, baal, baal want de iui is niet gelukt. Ben toch weer ongesteld geworden.
Ook al wist ik natuurlijk dat de kansen niet zo ontzettend groot zijn, je hoopt natuurlijk toch diegene te zijn bij wie het de eerste keer gewoon lukt.
Dus het valt toch even heel erg tegen.

groetjes,
Gonnie

Hey Gonnie,

Dat is inderdaad even balen! Hoop dat het goed met je gaat enne vergeet niet, nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!!! Er komt ook voor jullie een keer een wolk van een baby tevoorschijn! Dat moet gewoon, ook al is het nu even balen!!!

Dikke posititieve energie knuf Sjan (neke)

Hoi Gonnie,

Zwelg maar even lekker in je dip! Het is altijd weer moeilijk om je weer op te peppen hè voor de nieuwe ronde. Maar het is zoals Sjanneke zegt nieuwe ronde NIEUWE kansen. Voor ons gaat het ook eens lukken!

Sterkte & baalse
patricia

Hoi Gonnie,

Wat ontzettend balen zeg!!!! Het is zoals je zelf al schrijft; je hoopt toch diegene te zijn waar het wel snel bij lukt, het is dus een enorme tegenvaller als dat niet zo blijkt te zijn!
Shit!
Mag je nu meteen door met een nieuwe ronde of hoe gaat dat in zijn werk?
Heel veel sucses, en huil maar lekker uit!

Liefs Anne

Hé Gonnie,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt!!! Want ook al zijn de kansen toch zo klein, altijd heb je een geveol van: zou het bij ons niet toch....
Laat je maar even lekker gaan dan kun je ook zo snel mogelijk weer positief aan een nieuwe start beginnen. En deze keer hopelijk WEL met goed gevolg!!

Ik duim voor je, succes!!!

knuffel van kreeftje

Heee Gonnie,

Ben net terug van een midweekje disney en was al benieuwd of je zwanger zou zijn, jeetje wat balen zeg voor jou/jullie. Kop op het gaat echt lukken blijf daar vooral in geloven, echt nooit opgeven, next time zal het wel gaan lukken ok. Ik denk aan je..

liefs en een hele dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan